Tlr 8Ight-X/e 2.0 Combo Nitro/electric Buggy 1:8 4Wd Race Kit

TLR04012

Nowy produkt

Zestaw zdalnie sterowanego samochodu wyścigowego RC od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, ulepszona wersja 2.0, możliwość budowy spalinowego silnika nitro lub elektrycznego. Najwyższa jakość wykonania z aluminiowym podwoziem, wysokiej jakości materiały, szeroki zakres opcji ustawień.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

3 999,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Typ Buggy
Długość 480mm
Szerokość 307mm
Wysokość 170mm
Skala 1:8
Rozstaw 323mm
Prześwit podwozia 27mm
Napęd 4WD
Silnik Nitro / elektryczny trójfazowy
Piasty kół 17 mm
Moduł uzębienia M1

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Opakowanie zawiera części do budowy modelu, które są zapakowane w indywidualne torebki, 2x niepomalowana karoseria (elektro, nitro), komplet felg. W zestawie są również części do możliwości zbudowania silnika elektrycznego i spalinowego nitro. Opony, elektronika, silnik nie wchodzą w skład zestawu.

Charakterystyka:

Zestaw zdalnie sterowanego samochodu wyścigowego RC od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, ulepszona wersja 2.0, możliwość budowy spalinowego silnika nitro lub elektrycznego. Najwyższa jakość wykonania z aluminiowym podwoziem, wysokiej jakości materiały, szeroki zakres opcji ustawień.

Oryginalny 8IGHT-X buggy zapoczątkował nową linię TLR® samochodów wyścigowych RC w skali 1:8. Teraz nadchodzi ulepszony model w wersji 2.0, który bierze to, co najlepsze z tej platformy i dodaje szereg ulepszeń we wszystkich kierunkach. Poprawiono układ napędowy, geometrię zawieszenia i układ jezdny. Dzięki 8IGHT-X/E 2.0 zawodnicy wyścigowi uzyskują lepsze prowadzenie, a model może być prowadzony bardziej agresywnie, co przekłada się na szybsze czasy okrążeń. Wszystkie elementy złączne są w układzie metrycznym, co ułatwia montaż i serwis.

Części zestawu zostały zaprojektowane z precyzją i wykonane z wysokiej jakości materiałów. Dla zapewnienia lekkości i trwałości, wiele elementów wykonano z aluminium, jak np. obrabiana CNC płyta podwozia o grubości 3mm. Zawieszenie jest w pełni regulowane. Poszczególne pozycje regulacyjne mogą być wyraźnie zapisane w formie notatki i następnie regulowane.

Napęd nitro i elektro

Chcesz zbudować zawodnicze buggy i wahasz się między Nitro a Elektro? Nieważne, zestaw 8ight 1:8 4WD od Team Losi Racing® pozwala na dokonanie dowolnego wyboru dzięki dołączonym częściom.

Tylne regulowane piasty

Tylne zwrotnice 8IGHT-X/E 2.0 posiadają unowocześnione rozmieszczenie sworzni, które można regulować w wielu krokach w celu dokładnego dostrojenia i uzyskania maksymalnej przyczepności tyłu.

Kwadratowe osadzenie sworzni zawieszenia

Sworznie zawieszenia zostały unowocześnione, aby wykorzystać kwadratowe dopasowanie, co oferuje większą możliwość regulacji. Tylne czopy zostały zwężone dla lepszej stabilności i wyważenia przedniego i tylnego zawieszenia.

Aluminiowe podwozie 3mm

W zestawie znajduje się podwozie o grubości 3mm, które zostało wykonane z aluminium 7075 i anodowane dla maksymalnej trwałości. Płyta podwozia jest jeszcze lżejsza dzięki głębszemu frezowaniu.

Uchwyt dyferencjału

Mocowanie środkowego dyferencjału wykonane jest z bardziej wytrzymałego materiału kompozytowego. Zintegrowany uchwyt serwa gazu jest przeprojektowany i lżejszy.

Mechaniczny hamulec

Klocki hamulcowe zostały zaktualizowane i hamulce są teraz luźniejsze, zapewniając lepszą i bardziej spójną siłę hamowania.

Wieże amortyzatorów

Wieże amortyzatorów zostały odchudzone i zawierają więcej miejsc montażowych do regulacji pochylenia kół i pozycji amortyzatorów. Przednie amortyzatory są krótsze dla niższego środka ciężkości i z obniżonym pochyleniem.

Dostępne dyferencjały

Zmodyfikowano sposób mocowania przedniego i tylnego dyferencjału w celu ułatwienia dostępu do dyferencjałów bez konieczności demontażu części modelu.

Karoseria

Karoseria z kabiną z przodu jest specjalnie ukształtowana, aby zapewnić docisk powietrza podczas jazdy. Karoseria jest wstępnie wycięta, nielakierowana.

Przednie zawieszenie

Zaprojektowane przednie zawieszenie jest na nowo wyposażone w 3 mm śruby dla zwiększenia wytrzymałości.

Uniwersalne półosie

Zarówno z przodu jak i z tyłu zastosowano te same półosie CVA. Przy zastosowaniu półosi nacisk kładziono na płynne pokonywanie zakrętów i stabilną trakcję na nierównych torach.

Piasty kół

Aluminiowe piasty kół mają kształt sześciokąta o wielkości 17 mm.

Mocowanie serwa

Mocowanie serwa sterującego zostało przesunięte do środka i do przodu, aby uzyskać lepsze wyważenie. W wersji Electro zintegrowany jest uchwyt do regulatora.

Układ kierowniczy

Sterowanie pozwala na ustawienia geometrii Ackermana. Ulepszony servo-saver eliminuje blokowanie się drążka pod obciążeniem.

Mocowanie skrzydła

8IGHT-X/E 2.0 wykorzystuje mocowanie skrzydła z modelu 8IGHT-X Truggy, oferując różne wysokości i pozycje dla maksymalnej kontroli siły docisku.

Olejowe amortyzatory

Amortyzatory 8IGHT-X zostały zoptymalizowane i odchudzone w celu zmniejszenia masy modelu. Napięcie wstępne sprężyny można łatwo regulować za pomocą nakrętek.

Wahacze

Długie przednie i tylne wahacze zapewniają doskonałe prowadzenie i stabilność. Wahacze są mocniejsze dzięki podstawie w kształcie belki.

Dyferencjały

Wszystkie trzy dyferencjały zawierają teraz tuleje V2 HD z kompozytowymi mocowaniami, pierścienie V2 O-ring, lekkie centralne koła zębate i wytrzymałe przekładnie.

Geometria zawieszenia

Geometria zawieszenia nowej generacji 8IGHT-X/E 2.0 została jeszcze bardziej dopracowana, dzięki czemu model jest szybki, zwinny i jeszcze lepiej się prowadzi.

Ustawienie nachylenia

Nowe bloki piast kół mają możliwość regulacji pochylenia kół do 17,5°.

Stabilizatory

Podobnie jak duże samochody, 8ight ma zamontowane na osi stabilizatory poprzeczne (skrętne), które pełnią ważną funkcję w kompensowaniu przechyłu podczas pokonywania zakrętów.

Boczne osłony podwozia

Nowe osłony boczne podwozia zostały zaprojektowane w celu ochrony funkcjonalnych elementów podwozia.

Odpowietrzenie amortyzatorów

Śruby odpowietrzające na głowicach amortyzatorów umożliwiają łatwe serwisowanie i wymianę oleju.

Właściwości
  • Piasty tylne regulowane
  • Kwadratowe łoże sworzni wahaczy
  • Aluminiowe podwozie 7075 3mm
  • Hamulce zapewniają bardziej stałą moc i wyczucie podczas hamowania
  • Aluminiowe wieże amortyzatorów z wieloma otworami montażowymi
  • Karoseria z kabiną w przodzie
  • Przygotowany na napęd nitro i elektryczny
  • Wzmocnione przednie zwrotnice
  • Półosie CVA
  • Piasty aluminiowe 17mm
  • Pudełko odbiornika rozmieszczone dla lepszego wyważenia
  • Regulowany układ kierowniczy
  • Regulowane tylne skrzydło dociskowe
  • Optymalne amortyzatory ze śrubą odpowietrzającą
  • Bardziej wytrzymałe wahacze
  • Uaktualniona geometria zawieszenia
  • Większe łożysko zębatki
  • Regulowany kąt pochylenia kół
  • Poprzeczne stabilizatory skrętne
  • Osłony boczne podwozia
  • Łatwy dostęp serwisowy do komponentów
Polecamy zakup:

Do złożenia modelu z poszczególnych części polecamy:

  • Zestaw narzędzi
  • Klej na śruby
  • Olej do amortyzatorów
  • Olej do dyferencjałów
  • Opony
  • Klej do opon
  • Farby na leksan
  • Akcesoria do obsługi samochodu
Wariant elekto

Dla wersji elektro polecamy zakup:

  • Silnik trójfazowy 1900kv
  • Regulator trójfazowy
  • Akumulator napędowy Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPol
  • Aparaturę RC
  • Serwo kierunku S6290
  • Ładowarkę Spektrum S1200
  • Ząbatkę 16T 1M 5mm
Wariant nitro

Do wersji nitro polecamy dokupić:

  • Silnik nitro z tłumikiem
  • Akumulator odbiornika LiIon 7.4V 3200mAh Rx
  • Aparaturę RC DX5
  • Serwo kierunku S6290
  • Servo gazu S6280
  • Robitronic ładowarka Expert LD 80 80W AC/DC + kabel ładowania z banankami
  • Butelka do tankowania
  • Paliwo nitro 20-30%
  • Końcówka żarzenia
Prezentacja wideo
:
Co znajdziemy w zestawie
:

18 innych produktów w tej samej kategorii: