TLR04012
Nowy produkt
Zestaw zdalnie sterowanego samochodu wyścigowego RC od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, ulepszona wersja 2.0, możliwość budowy spalinowego silnika nitro lub elektrycznego. Najwyższa jakość wykonania z aluminiowym podwoziem, wysokiej jakości materiały, szeroki zakres opcji ustawień.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Typ | Buggy |
Długość | 480mm |
Szerokość | 307mm |
Wysokość | 170mm |
Skala | 1:8 |
Rozstaw | 323mm |
Prześwit podwozia | 27mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Nitro / elektryczny trójfazowy |
Piasty kół | 17 mm |
Moduł uzębienia | M1 |
Opakowanie zawiera części do budowy modelu, które są zapakowane w indywidualne torebki, 2x niepomalowana karoseria (elektro, nitro), komplet felg. W zestawie są również części do możliwości zbudowania silnika elektrycznego i spalinowego nitro. Opony, elektronika, silnik nie wchodzą w skład zestawu.
Zestaw zdalnie sterowanego samochodu wyścigowego RC od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, ulepszona wersja 2.0, możliwość budowy spalinowego silnika nitro lub elektrycznego. Najwyższa jakość wykonania z aluminiowym podwoziem, wysokiej jakości materiały, szeroki zakres opcji ustawień.
Oryginalny 8IGHT-X buggy zapoczątkował nową linię TLR® samochodów wyścigowych RC w skali 1:8. Teraz nadchodzi ulepszony model w wersji 2.0, który bierze to, co najlepsze z tej platformy i dodaje szereg ulepszeń we wszystkich kierunkach. Poprawiono układ napędowy, geometrię zawieszenia i układ jezdny. Dzięki 8IGHT-X/E 2.0 zawodnicy wyścigowi uzyskują lepsze prowadzenie, a model może być prowadzony bardziej agresywnie, co przekłada się na szybsze czasy okrążeń. Wszystkie elementy złączne są w układzie metrycznym, co ułatwia montaż i serwis.
Części zestawu zostały zaprojektowane z precyzją i wykonane z wysokiej jakości materiałów. Dla zapewnienia lekkości i trwałości, wiele elementów wykonano z aluminium, jak np. obrabiana CNC płyta podwozia o grubości 3mm. Zawieszenie jest w pełni regulowane. Poszczególne pozycje regulacyjne mogą być wyraźnie zapisane w formie notatki i następnie regulowane.
Chcesz zbudować zawodnicze buggy i wahasz się między Nitro a Elektro? Nieważne, zestaw 8ight 1:8 4WD od Team Losi Racing® pozwala na dokonanie dowolnego wyboru dzięki dołączonym częściom.
Tylne zwrotnice 8IGHT-X/E 2.0 posiadają unowocześnione rozmieszczenie sworzni, które można regulować w wielu krokach w celu dokładnego dostrojenia i uzyskania maksymalnej przyczepności tyłu.
Sworznie zawieszenia zostały unowocześnione, aby wykorzystać kwadratowe dopasowanie, co oferuje większą możliwość regulacji. Tylne czopy zostały zwężone dla lepszej stabilności i wyważenia przedniego i tylnego zawieszenia.
W zestawie znajduje się podwozie o grubości 3mm, które zostało wykonane z aluminium 7075 i anodowane dla maksymalnej trwałości. Płyta podwozia jest jeszcze lżejsza dzięki głębszemu frezowaniu.
Mocowanie środkowego dyferencjału wykonane jest z bardziej wytrzymałego materiału kompozytowego. Zintegrowany uchwyt serwa gazu jest przeprojektowany i lżejszy.
Klocki hamulcowe zostały zaktualizowane i hamulce są teraz luźniejsze, zapewniając lepszą i bardziej spójną siłę hamowania.
Wieże amortyzatorów zostały odchudzone i zawierają więcej miejsc montażowych do regulacji pochylenia kół i pozycji amortyzatorów. Przednie amortyzatory są krótsze dla niższego środka ciężkości i z obniżonym pochyleniem.
Zmodyfikowano sposób mocowania przedniego i tylnego dyferencjału w celu ułatwienia dostępu do dyferencjałów bez konieczności demontażu części modelu.
Karoseria z kabiną z przodu jest specjalnie ukształtowana, aby zapewnić docisk powietrza podczas jazdy. Karoseria jest wstępnie wycięta, nielakierowana.
Zaprojektowane przednie zawieszenie jest na nowo wyposażone w 3 mm śruby dla zwiększenia wytrzymałości.
Zarówno z przodu jak i z tyłu zastosowano te same półosie CVA. Przy zastosowaniu półosi nacisk kładziono na płynne pokonywanie zakrętów i stabilną trakcję na nierównych torach.
Aluminiowe piasty kół mają kształt sześciokąta o wielkości 17 mm.
Mocowanie serwa sterującego zostało przesunięte do środka i do przodu, aby uzyskać lepsze wyważenie. W wersji Electro zintegrowany jest uchwyt do regulatora.
Sterowanie pozwala na ustawienia geometrii Ackermana. Ulepszony servo-saver eliminuje blokowanie się drążka pod obciążeniem.
8IGHT-X/E 2.0 wykorzystuje mocowanie skrzydła z modelu 8IGHT-X Truggy, oferując różne wysokości i pozycje dla maksymalnej kontroli siły docisku.
Amortyzatory 8IGHT-X zostały zoptymalizowane i odchudzone w celu zmniejszenia masy modelu. Napięcie wstępne sprężyny można łatwo regulować za pomocą nakrętek.
Długie przednie i tylne wahacze zapewniają doskonałe prowadzenie i stabilność. Wahacze są mocniejsze dzięki podstawie w kształcie belki.
Wszystkie trzy dyferencjały zawierają teraz tuleje V2 HD z kompozytowymi mocowaniami, pierścienie V2 O-ring, lekkie centralne koła zębate i wytrzymałe przekładnie.
Geometria zawieszenia nowej generacji 8IGHT-X/E 2.0 została jeszcze bardziej dopracowana, dzięki czemu model jest szybki, zwinny i jeszcze lepiej się prowadzi.
Nowe bloki piast kół mają możliwość regulacji pochylenia kół do 17,5°.
Podobnie jak duże samochody, 8ight ma zamontowane na osi stabilizatory poprzeczne (skrętne), które pełnią ważną funkcję w kompensowaniu przechyłu podczas pokonywania zakrętów.
Nowe osłony boczne podwozia zostały zaprojektowane w celu ochrony funkcjonalnych elementów podwozia.
Śruby odpowietrzające na głowicach amortyzatorów umożliwiają łatwe serwisowanie i wymianę oleju.
Do złożenia modelu z poszczególnych części polecamy:
Dla wersji elektro polecamy zakup:
Do wersji nitro polecamy dokupić:
4 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 859,99 zł
2 229,99 zł
8 849,99 zł
8 849,99 zł
3 099,99 zł
2 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
3 399,99 zł
3 499,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 629,99 zł
3 329,99 zł