LOS05016V2T1
Nowy produkt
Ostre auto do ciężkiego terenu, to jest Losi Super Rock Rey V2 1:6. Duże i mocne auto, które nie wystraszy się żadnej przeszkody, jest w wykonaniu RTR ze stabilizacją AVC i napędem 4WD. Do zasilania można zastosować 2x LiPol 2S - 4S, czyli w sumie aż 8 ogniw, z którymi auto jedzie aż 80km/h!
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 9300g |
Typ | Rock Racer |
Długość | 686mm |
Szerokość | 438mm |
Skala | 1:6 |
Rozstaw | 508mm |
Prześwit podwozia | 76mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Trójfazowy Dynamite Fuze 750Kv |
Regulator | Trójfazowy Dynamite Fuze 160A |
Zestaw zawiera kompletnie złożony model auta RC Super Rock Rey V2 RTR z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 5687 750obr/V, Spektrum Smart regulator trójfazowy Firma 160A 3-8S, Spektrum serwo S905 38kg.cm 0.2s/60° WP 15T, Spektrum odbiornik SR6200A DSMR AVC, nadajnik Spektrum DX3 Smart DSMR.
Ostre auto do ciężkiego terenu, to jest Losi Super Rock Rey V2 w skali 1:6. Duże i mocne auto, które nie przestraszy się żadnej przeszkody, jest w wykonaniu RTR ze stabilizacją AVC i napędem 4WD. Do zasilania można zastosować 2x LiPol 2S - 4S, czyli w sumie aż 8 ogniw, z którymi auto pojedzie aż 80km/h!
Losi Rock Rey 4WD 1:10 Rock Race V2 jest złożony i przygotowany do jazdy. Specjalna konstrukcja tylnych wleczonych wahaczy z długim skokiem, aluminiowe podwozie, napęd mocnym trójfazowym silnikiem 750kv. Zainstalowany odbiornik ze stabilizacją AVC. Model osiąga prędkość aż 80km/h! Oczywiście konstrukcja jest wodoodporna. Model posiada doskonałe własności jezdne, które znane są w marce Losi.
Zespół projektantów Losi zaczął od podstaw z całkowicie nowym projektem podwozia. Płyta podwozia wykonana jest z anodowanego 4mm duralu 6061-T6 stanowi bazę, na którą jest przymocowana realistyczna klatka ze bardzo wytrzymałego materiału kompozytowego. Niezależne zawieszenie przedniej osi oraz 4-punktowe zawieszenie tylnej osi, wykonane jest dokładnie według wzoru dużych aut zawodniczych. Uszczelniona przekładnia oraz dyferencjał pomagają wytrzymać wysoką moc jednostki napędowej, tak samo, jak bezpieczną jazdę zapewniają olejowe amortyzatory z długim skokiem. Praktyczna osłona akumulatora w dolnej części podwozia umożliwia łatwą wymianę akumulatora, bez potrzeby demontażu karoserii. Wygląd auta wzmacniają makietowe amortyzatory, gaśnice, lusterka wsteczne, kabina z załogą oraz atrakcyjne ubarwienie karoserii.
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w obszarze odbiorników do modeli aut. Odbiornik Spektrum 6200A DSMR AVC przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do korekty kierunku i gazu jednocześnie. Efektem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakrętach oraz bezpieczne trzymanie trakcji.
Projektanci Losi inspirowali się prawdziwymi realnymi pojazdami, które doskonale łączą realizm z funkcjonalnymi możliwościami 4WD. Podstawą jest solidna wleczona tylna oś ze sztywnymi wahaczami i drążkami wsporczymi. Klasyczne przednie zawieszenie doskonale się uzupełnia z tylnym zawieszeniem i równomiernie przenosi moc na wszystkie koła.
Super Rock Rey V2 ma przednią oś z niezależnym zawieszeniem A-Arm oraz długimi amortyzatorami. To umożliwia każdej stronie zawieszenia niezależnie reagować na nierówności, także jest zapewniona większa kontrola i bardziej precyzyjne sterowanie.
Dla komfortowej jazdy auto ma olejowe regulowane aluminiowe amortyzatory, które wytrzymają jazdę również w tym najcięższym terenie.
Auto jest wyposażone w trójfazowy silnik Spektrum Firma 5687 750kv oraz wodoodporny regulator Spektrum Smart Firma 160A 3-8S. Do zasilania można zastosować 2szt akumulatorów LiPol 2S 7,4V lub aż 4S 14,8V. Całkowite napięcie staje się wtedy aż 8S 29,6V. W tej konfiguracji auta już nie zatrzyma byle jaka przeszkoda, osiąga szybkość aż 80km/h!
Spektrum Smart regulator Firma 160A 3S-8S oferuje doskonały przegląd statusu jednostki napędowej, dzięki dostępnej w czasie rzeczywistym telemetrii dotyczącej prędkości, temperatury, napięcia i pojemności akumulatora. I to bez dodatkowych czujników!
Tak samo jak prawdziwe auta desert truck, również i model Super Rock Rey V2 jest dostarczany z super sztywną klatką z bardzo zwartego materiału, która tworzy integralną część podwozia i jest zintegrowana z aluminiowym podwoziem z bardzo wytrzymałego aluminium o grubości 4mm, które zapewnia maksymalną ochronę elementów auta i elektroniki.
Do klatki karoserii są przykręcone poszczególne elementy karoserii, które w razie potrzeby można zdemontować. Kokpit uzupełniają figurki załogi.
Płyta podwozia z anodowanego 4mm aluminium 6061-T6 tworzą bazę, do której zamocowana jest realistyczna klatka z bardzo wytrzymałego materiału kompozytowego.
Napęd na wszystkie koła ma doskonałą trakcję, którą można odpowiednio dostroić na przedni, środkowy i tylny dyferencjał, co umożliwia przystosowanie ustawienia energii między przednia a tylną osią. To zapewni maksymalną moc i trakcję.
Zabawa z Rock Rey V2™ nie musi się zatrzymać nawet po zachodzie słońca. Diody LED o wysokiej jasności na zintegrowanej listwie świetlnej zapewnią więcej niż dostateczne oświetlenie dla nocnej jazdy. Dodatkowo diody LED umieszczone na karoserii mają bardzo mały pobór prądu, co umożliwi długą jazdę w nocy.
Tak samo ważne ja przednie, są czerwone tylne światła, które pozwalają na łatwą orientację położenia auta nawet w zupełnych ciemnościach.
Solidne wodoodporne cyfrowe serwo Spektrum™ S905 38kg.cm jest zaprojektowane tak, aby wytrzymało to wszystko, czego się od niego wymaga. Wysoki moment obrotowy 38kg.cm umożliwia niezawodnie poradzić sobie z dużym Super Rock Rey V2®.
Model RC auta Super Rock Rey V2 ma innowacyjny system, który umożliwia szybką wymianę akumulatora bez potrzeby demontażu karoserii. Szybko można wymienić akumulator i praktycznie natychmiast można kontynuować jazdę.
W pełni funkcjonalne koło zapasowe nie tylko polepsza wygląd auta Super Rock Rey V2®, ale posłuży również realistyczne koło zapasowe. Łatwo można wymienić koło i powrócić w teren.
Tak samo jak w dużym aucie, tak i w modelu zasobniki Fox Shox zwiększają realizm Super Rock Rey V2.
Super Rock Rey V2 zawiera kilka makietowych detali, które rzadko są uwzględniane w modelach aut. Gaśnice umieszczone są do ramy i znacznie zwiększają realizm auta.
Podobnie jak gaśnica, lusterko wsteczne dodaje realizmu samochodowi.
Gumowana siatka zabezpieczająca okno wygląda jak prawdziwa.
Super Rock Rey V2 ma również świetnie wykonane wnętrze, które zawiera kierowcę i pilota, które mają zawodnicze kaski oraz detale deski rozdzielczej.
W pełni funkcjonalne pasy do ustawienia limitu amortyzacji wyglądają i działają tak samo, jak ich odpowiedniki w rzeczywistym dużym aucie. Spinka umożliwia ustawienie długości opaski.
Autentyczny wygląd zwrotnic, wahaczy i bloków kierowniczych są przez konstruktorów dociągnięte dla maksymalnego odwzorowania pierwowzoru.
Opony w porównaniu do prawdziwych kół wyglądają niesamowicie wiernie, zwiększają prześwit podwozia i mają średnicę 177mm.
Licencjonowane ubarwienie Raceline Wheels oraz Baja Designs zastosowano w kompletnym ubarwieniu Super Rock Rey V2. Można odnieść wrażenie, że kieruje się prawdziwą zawodnicza maszyną.
Spektrum DX3 SMART DSMR oferuje wszystko, czego potrzeba. Łatwa obsługa, szybkie przygotowanie do jazdy, a jednocześnie zaawansowana technologia SMART i AVC. Doskonały zasięg, odpowiedź i odporność na zakłócenia. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów, wsparcie trakcji gazu dzięki technologii Spektrum™ AVC (Active Vehicle Control®).
Zintegrowany system AVC® (Active Vehicle Control®) odbiornika SR6200A pracuje w tle i wykonuje setki korekt obrotów i sterowania na sekundę, także większa część mocy silnika jest zmieniana na prędkość użyteczną i przyspieszenie w miejscu tego, aby tylko kręcić kołami. Opatentowany system AVC zwiększa wydajność auta, której nie można znaleźć u żadnego innego producenta niż Horizon Hobby. Tak samo jak sterowanie trakcji w aucie w pełnym zakresie, można system aktywować lub dezaktywować oraz ustawiać poziom stabilizacji wg warunków jezdnych. Każde auto RC może jechać szybko, ale z AVC może jeszcze szybciej, przy zachowaniu optymalnej stabilności podczas różnych warunków jazdy.
Do uruchomienia modelu wymagany jest akumulator napędowy oraz odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.
Model należy eksploatować na dwóch identycznych akumulatorach 2S LiPo (7,4V), lub 3S LiPo (11,1V), lub 4S LiPo (14,8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najbardziej zaawansowany i bezpieczny sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze, dzięki braku złącza balansowego. Dodatkowo akumulatory G2 mają do 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu przechowywania.Akumulatory Smart G2 mogą być ładowane tylko w ładowarkach Spektrum Smart i Smart G2.
Ładowarka Spektrum Smart może ładować akumulatory Smart i Smart G2, jak również konwencjonalne akumulatory. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po aktualizacji, obsługują również Smart G2.
Aby podłączyć akumulator do powyższych ładowarek, potrzebna jest redukcja do ładowania IC5/IC3.
Opakowania ochronne zostały zaprojektowane w celu zmniejszenia ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą zapewnić wysokie prądy rozładowania i mają dużą pojemność przy zachowaniu niewielkich rozmiarów i niskiej masy. Akumulator LiPol jest szczególnie podatny na uszkodzenia mechaniczne i dlatego musi być dokładnie chroniony.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC Losi potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC lub wysokiej jakości Zestaw śrubokrętów imbus 1.5/2.0/2.5/3.0mm.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
3 289,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 819,99 zł
2 869,99 zł
2 489,99 zł
2 489,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 749,99 zł
1 239,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 849,99 zł
2 249,99 zł
4 999,99 zł
3 999,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 099,99 zł
3 399,99 zł
2 539,99 zł
2 539,99 zł
3 899,99 zł
3 899,99 zł
3 899,99 zł
3 799,99 zł
3 499,99 zł