Arrma Typhon Tlr Tuned 6S Blx 1:8 4Wd Rtr

ARA8406

Nowy produkt

Zawodniczy model RC Buggy ARRMA TLR Tuned TYPHON 4WD w skali 1:8 jest wyposażony w wysokiej klasy części dla lepszej wytrzymałości, obsługi i trwałości w zawodach. Zainstalowane są wydajne komponenty napędu Spektrum Firma oraz aparatura RC Spektrum 2,4GHz SLT3 RC.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

3 399,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 3630g
Typ Buggy
Długość 515mm
Szerokość 312mm
Wysokość 189mm
Skala 1:8
Rozstaw 328m
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy Firma 4074-2050 Kv
Koła 83mm / 3.27" 17mm hex
Podwozie Dural 3mm 7075-T6
Zębatka 16T
Olej amortyzatorów 500 cSt
Olej dyferencjałów 10k/100k/10k cst (P/S/T)
Glówne koło zębate 50T
Moduł uzębienia M1

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera złożony model RC auta Arrma Typhon 6S BLX z zainstalowanymi zawodniczymi częściami TLR Tuned i komponentami: trójfazowy regulator Firma™ 150A Smart, silnik Firma 4074 2050Kv, odbiornik Spektrum SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 18kg MG. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz, 4x baterie AA do nadajnika. Gotowa pomalowana karoseria. W zestawie akcesoriów dodatkowy spoiler na skrzydło, dolne i górne podkładki zawieszenia, klucz krzyżowy, klucz na koła, imbus 1.5, 2.0, 2.5, 3, 5.0 mm, zworka IC5.

Charakterystyka:

Zawodniczy model RC Buggy ARRMA TLR Tuned TYPHON 4WD w skali 1:8 jest wyposażony w najwyższej jakości części TLR z większą o większej wytrzymałości, długiej żywotności i szerokim zakresie regulowanych właściwości jezdnych. Do startu w wyścigach dostajecie Państwo gotowy samochód, który ma zainstalowane wydajne komponenty napędowe Spektrum Firma i jest wyposażony w aparaturę RC Spektrum 2.4GHz SLT3 RC. Zestaw zawiera wszystko, co jest potrzebne do pracy, oprócz akumulatorów i ładowarki..

ARRMA TLR Tuned TYPHON 4WD buggy posiada szeroki zakres opcji tuningu podwozia do zastosowania w wyścigach. Dzięki mocnemu silnikowi bezszczotkowemu i napędowi 4S - 6S LiPol, model natychmiast wystrzeli na tor. Można ćwiczyć na akumulatorze 4S, ale dopiero z mocą 6S LiPol model wykona kaskaderskie ewolucje, długie skoki i ostrą jazdę na ulubionym torze off-roadowym. W modelu zastosowano specjalne części TLR Tuned z aluminium 7075-T6: płyta podwozia, listwa kierownicza, regulowane górne i dolne wieszaki zawieszenia, korpusy amortyzatorów oraz przednie i tylne wieże amortyzatorów. Wszystkie te części są laserowo wygrawerowane z logo TLR Tuned. Wypełnione olejem regulowane amortyzatory mają obrabiane tłoki, precyzyjne prowadnice i ekskluzywne pierścienie X. Amortyzatory montowane są do wież za pomocą wytrzymałych wsporników Extreme Bash (EXB).

TLR Tuned TYPHON 4WD Race Buggy jest wyposażony w wytrzymały układ napędowy, który może wytrzymać ekstremalną jazdę, z całkowicie metalowymi przekładniami mechanizmu różnicowego, przekładniami i wytrzymałymi stalowymi wałami napędowymi. Wyjątkowo sztywne piasty kół wyposażone są w lekkie koła o niskim oporze toczenia i opony EXABYTE z wyścigową mieszanką na wiele rodzajów terenu. Tylne skrzydło Race Spec skutecznie przyciska model do ziemi, przyczyniając się do pewnego i czułego prowadzenia przy dużych prędkościach. Dzięki wydajnej konstrukcji, konieczność konserwacji jest ograniczona do minimum. Aluminiowy uchwyt przesuwny daje szybki i bezproblemowy dostęp do silnika Spektrum Firma 4074 2050Kv, a pozostałe komponenty są rozmieszczone modułowo. TLR Tuned TYPHON 4WD Race Buggy RTR w skali 1:8 posiada solidną karoserię z ekskluzywną kolorystyką Race Spec. Jest to idealny model RC buggy dla średniozaawansowanych kierowców wyścigowych.

Aluminiowe elementy TLR Tuned

Model RC auta zawiera szereg najwyższej klasy aluminiowych elementów (7075-T6), które zwiększają wytrzymałość i polepszają sterowność. Dla średnio-zaawansowanych kierowców jest idealną platformą do zawodów i pozyskiwania doświadczenia w ustawianiu modelu!

Regulowane mocowania zawieszenia

Aluminiowe dolne i górne mocowania zawieszenia z grawerowanym laserowo logiem TLR Tuned umożliwiają specyficzne ustawienie za pomocą zawartych w zestawie podkładek tak, aby osiągnąć najlepszy efekt.

Mocowanie silnika i serwa

Trójfazowy silnik Firma 2050Kv jest fabrycznie zamocowany na anodowanym na czarno aluminiowy łożu przesuwnym, który zapewnia wysoką wytrzymałość i szybki bezproblomowy dostęp. Mocowanie serwa oraz 17mm piasty kół są również wykonane duralku dla wytrzymałosci i zachowania niskiej masy.

Olejowe amortyzatory

Regulowane amortyzatory olejowe są zamontowane, za pomocą wytrzymałych wsporników EXB Extreme Bash, na wieżach TLR Tuned z aluminium 7075-T6. Amortyzatory posiadają aluminiowe korpusy, precyzyjnie obrobione tłoki, osłony przeciwpyłowe zapobiegające wnikaniu zanieczyszczeń oraz nakrętkę ułatwiającą regulację napięcia wstępnego sprężyny.

Karoseria Race Spec

Model posiada wykończoną elegancką karoserię z ekskluzywnymi kolorami i kalkomanią Race Spec. Regulowane tylne skrzydło z niskim oporem aerodynamicznym pomaga utrzymać buggy na ziemi i przyczynia się do pewnego prowadzenia i czułej kontroli przy dużych prędkościach.

Wysoka trakcja z oponamiVysoká trakce s pneumatikami dBoots® EXABYTE

Opony dBoots® Exabyte wykonane są z wysokiej jakości gumy zawodniczej zapewniającej trwałość i posiadają wielowarstwowy wzór bieżnika zapewniający doskonałą trakcję w każdych warunkach. Zawierają one piankowe wkładki i są przyklejone do nylonowych kół buggy 1:8.

Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S652
  • Serwo SPEKTRUM® S652 z metalową przekładnią
  • Moment obrotowy 19,08 kg-cm przy 7,4 V.
  • O 32% większy moment obrotowy i 5% szybsze w porównaniu do serwa ADS-15M
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S

Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.

  • Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Wydajny silnik
  • Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
  • Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
  • Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport

Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.

  • Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
  • Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
  • SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
  • Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
  • Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.

Kluczowe własności
  • Topowy model ARRMA buggy w skali 1:8 z częściami tuningowymi i wytrawionym logo TLR Tuned.
  • Przygotowany do wyścigów z zainstalowaną mocną elektroniką Spektrum
  • Sztywna karoseria ARRMA z ekskluzywną kolorystyką Race Spec
  • Mocny trójfazowy napęd Spektrum z obsługą 4S i 6S LiPol
  • 3 kanałowy nadajnik Spektrum SLT3 2,4GHz z odbiornikiem SR315
  • Wodoodporne* cyfrowe serwo Spektrum S652 MG z momentem 18kg.cm@7,4V
  • Duralowe elementy TLR Tuned 7075-T6 – podwozie, amortyzatory i listwa kierownicza
  • TLR Tuned regulowane wahacze
  • TLR Tuned czarne amortyzatory z precyzyjnymi tłokami, prowadzeniem, uszczelkami X-ring i mocowaniami EXB
  • Anodowane na czarno aluminiowe mocowanie silnika, mocowanie serwa i 17mm piasty kół
  • Regulowane tylne skrzydło Race Spec zamontowane na wysokim uchwycie
  • Zawodnicza mieszanka opon dBoots EXABYTE
Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzeba akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatora napędowego.

Polecane akumulatory

Najwygodniejsze jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-cioma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zawartą w zestawie zworką IC5.

Dalej można model użytkować na dwóch dwuogniwowych (7.4 V) lub trzyogniwowych (11.1 V) akumulatorach LiPol połączonych szeregowo. (Maksymalna wysokość komory akumulatora wynosi 50mm) W tym przypadku oba akumulatory łączy się do kabla Y, fabrycznie zawartego w regulatorze. Wadą tego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być identyczne i tak samo naładowane. Dlatego wygodniej jest używać jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator, jak wyżej.

  • Do zwykłego jeżdżenia akumulator LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 14.8V 5000mAh z technologią Smart G2. Dzięki mniejszej prędkości jest to rozwiązanie odpowiednie dla dzieci.
  • Do zwykłego jeżdżenia z dłuższym czasem jazdy akumulator LiPol Black Magic 14.8V 6500mAh. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
  • Dla maksymalnej możliwej prędkości polecamy jeden akumulator Black Magic 22.2V 4200mAh
  • Dla maksymalnej możliwej prędkości polecamy dwa trzyogniwowe akumulatory Spektrum G2 11.1V 5000mAh z technologią Smart G2.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze, dzięki braku złącza balansującego. Dodatkowo akumulatory G2 mają do 3x szybsze automatyczne rozładowywanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 mogą być ładowane tylko na ładowarkach Spektrum Smart i Smart G2.

Polecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Ładowarki Spektrum Smart mogą ładować zarówno akumulatory Smart i Smart G2, jak i konwencjonalne akumulatory. Wcześniej sprzedawane ładowarki Smart, po wykonaniu aktualizacji również obsługują Smart G2.

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 G2 z jednym wyjściem 1x 100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1200 G2 z jednym wyjściem 1x 200W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 G2 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1400 G2 z dwoma wyjściami 1x 400 W.
Uniwersalny nadajnik z wyświetlaczem

Do obsługi modelu polecamy jako tuning uniwersalny nadajnik Spektrum DX5C lub DX5 Rugged, który ma następujące zalety w stosunku do nadajnika dołączonego do zestawu:

  • Wyświetlacz umożliwiający wyświetlanie danych i wygodną konfigurację
  • Wyświetla pełną telemetrię SMART dostarczaną przez model (w zależności od typu modelu)
  • Precyzyjna mechanika sterowania, doskonała ergonomia
  • Możliwość ustawienia zaawansowanych funkcji, w tym expo
  • Parowanie wielu modeli z jednym nadajnikiem, pamięć indywidualnych ustawień
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:
Funkcje
:

18 innych produktów w tej samej kategorii: