Losi 8ight-XTE Electric Truggy 1:8 4WD RTR

LOS04020

Nowy produkt

Złożony zawodniczy model auta Losi 8IGHT-XTE Electric Truggy 1:8 4WD RTR nadaje się bezpośrednio do wyścigów. Zawiera mocny sensorowy trójfazowy silnik, regulator Spektrum Firma 130A, wytrzymały serwomechanizm skrętu. Metalowe podwozie i części zawieszenia. Możliwość ulepszenia o elementy TLR.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

3 499,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Typ Truggy
Długość 540mm
Szerokość 423mm
Skala 1:8
Rozstaw 376mm
Napęd 4WD
Silnik Spektrum 2250 Kv
Koła Pro-line Velocity, opony 5.5" Blockade
Podwozie Aluminium 4mm
Prędkość 64+ km/h

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera zmontowany model RC zawodniczego Truggy Losi 8ight-XTE Electric 1:8 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: sensorowy silnik trójfazowy Spektrum 2250Kv, Regulator Spektrum Firma 130A V2, Odbiornik Spektrum SR315, Cyfrowe serwo skrętu Spektrum S665. W zestawie znajduje się nadajnik Spektrum DX3, 4x baterie AA do nadajnika, przezroczysta niepomalowana karoseria. Zestaw akcesoriów, takich jak małe narzędzia, arkusz naklejek. Instrukcja obsługi EN, DE, FR, IT.

Charakterystyka:

Zawodzniczy model RC auta Losi 8ight-XTE Electric Truggy 1:8 4WD RTR RC jest oparty na platformie ROAR National Champion TLR 8IGHT-XT, dzięki czemu można go używać bezpośrednio do wyścigów truggy 1:8. Z sensorowym silnikiem trójfazowym Spektrum 2250Kv i regulatorem trójfazowym Spektrum Firma 130A, ma super agresywne osiągi potrzebne do zwycięstwa! Metalowe elementy tuningowe zapewniają wysoką trwałość i długowieczność w trudnych warunkach wyścigowych. Do sterowania dostępny jest nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz, odbiornik Spektrum SR315 i cyfrowy silny wodoodporny* serwomechanizm skrętu Spektrum S665.

Najbardziej ekscytującą i wymagającą formą zawodów samochodów RC są wyścigi terenowych truggy w skali 1:8. Tory są długie, pełne zakrętów i skoków, które testują umiejętności kierowców. Truggy muszą być przystosowane do zmieniających się warunków na torze i stylu jazdy. 8IGHT-XTE zawiera idealne połączenie cech wyścigowych, takich jak odpowiedni zestaw amortyzatorów, najlepsza mieszanka opon, bieżnik i dyferencjały, które są dostrojone tak, aby zapewnić maksymalne osiągi. Sensorowy trójfazowy system zasilania, zawodnicze podwozie i elektronika, całkowicie metalowy układ napędowy, potężny cyfrowy serwomechanizm Spektrum S665 i inne standardowe funkcje zostały zaprojektowane tak, aby sprostać trudnej konkurencji. Ulepszenia obejmują szeroki rozstaw kół zapewniający stabilność i masywne 5,5-calowe opony Blockade z kołami Velocity sprawdzonymi przez lata na torach wyścigowych.

Zanim rozpocznie się wyścig z 8IGHT-XTE, wystarczy pomalować karoserię na swój charakterystyczny kolor i naładować zalecany akumulator 4S LiPol 50C+ (brak w zestawie). Ponieważ najwyższej klasy opcjonalne części TLR są bezpośrednio kompatybilne, można łatwo ulepszyć maszynę Losi 8IGHT-XTE do absolutnie niepowstrzymanego truggy w miarę rozwoju umiejętności. Każdy, kto jest zaawansowanym technicznie zawodnikiem, może wybrać model Losi 8IGHT-XTE 4WD 1:8 Racing Truggy.

Dla tych, którzy chcą wygrać, to okazja, by zobaczyć, jak to wszystko działa. Zdobądź doświadczenie na torze i za kulisami, dowiedz się, jak pracować z samochodem i ucz się od innych w zespole. Losi 8IGHT-XE jest gotowy, aby wprowadzić Cię w świat wyścigów i kierowców wyścigowych oraz dać Ci podstawowe doświadczenie. W pełni zmontowany samochód 1:8 z zestawem RC wymaga jedynie dodania akumulatora 4S LiPol i kompatybilnej ładowarki. Pomaluj karoserię na swój charakterystyczny kolor, aby odróżnić ją od innych samochodów.

Precyzyjny i mocny napęd

Dzięki sensorowemu trójfazowemu napędowi, prędkość i pozycja wirnika w silniku są stale wykrywane i oceniane przez regulator, co zapewnia absolutnie precyzyjne sterowanie przepustnicą w szerokim zakresie prędkości i maksymalne wykorzystanie mocy. Dzięki czujnikowi silnika całkowicie wyeliminowany jest szarpany rozruch przy niskich prędkościach, typowy dla silników bezszczotkowych.

Trójfazowy silnik Spektrum 2250Kv

Korzystając z akumulatora LiPo 4S, zainstalowany bezszczotkowy silnik Spektrum 2250Kv wytwarza więcej niż wystarczającą moc, aby podnieść adrenalinę każdego zawodnika.

Nadajnik Spektrum DX3

Nadajnik zapewnia wszystkie ważne ustawienia do obsługi modelu, takie jak trymowanie przepustnicy i skrętu, ustawienia biegu wstecznego itp. Ponadto funkcja ograniczenia przepustnicy pozwala początkującym zawodnikom ograniczyć maksymalną prędkość truggy do 50% lub 75%. Dostępna jest również przydatna dioda LED wskazująca stan naładowania akumulatorów napędowych Smart w modelu.

Zawodniczy model

Losi 8IGHT-XTE 4WD jest oparty na platformie używanej przez profesjonalnych zawodników w ROAR TLR 8IGHT-XT National Championship. Kiedy będziesz gotowy, możesz ulepszyć model i użyć części tuningowych TLR, aby zwiększyć trwałość i wydajność.

Zawodnicze podwozie i elektronika

Nie będzie trzeba modyfikować podwozia ani wymieniać elektroniki, aby rozpocząć wyścigi. Model jest w pełni gotowy, wystarczy naładować akumulator 4S LiPo (akumulator sprzedawany oddzielnie)!

Przeźroczysta karoseria

Model jest dostarczany z przezroczystą karoserią, którą można pomalować zgodnie z własną wyobraźnią lub charakterystycznymi preferencjami. Nikt inny na torze nie będzie miał tak wyglądającego zawodniczego truggy!

Serwo skrętu Spektrum S665

Zainstalowany wodoodporny* serwomechanizm Spektrum S665 z łatwością radzi sobie z wymaganiami wyścigów dzięki całkowicie metalowym przekładniom, wysokiemu momentowi obrotowemu 20 kg.cm@7.4 V i prędkości 0,1 s/60°. Wieloklin 25T.

Odbiornik Spektrum SR315

Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wersji mikro waży zaledwie 6g. Wybór SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję odbiornika. Bezpieczny protokół modulacji DSMR i wysoka częstotliwość odświeżania 5,5 ms. Kompatybilny z telemetrią SMART.

Aluminiowe podwozie

Aluminiowa płyta podwozia o grubości 4 mm zapewnia modelowi Losi 8IGHT-XTE mocną i stabilną podstawę oraz wytrzymałość potrzebną na długie dni zawodów.

Metalowy układ napędowy

Poszczególne elementy układu napędowego, takie jak półosie, mechanizmy różnicowe i wały środkowe, są wykonane z bardzo wytrzymałej stali hartowanej, co zapewnia długotrwałą wydajność bez kompromisów.

Uszczelnione olejowe dyferencjały

Przedni, środkowy i tylny dyferencjał pozwalają każdemu kołu zapewnić maksymalną trakcję wyścigową. Dyferencjały można dostroić za pomocą olejów o różnej lepkości, aby dostosować Losi 8IGHT-XE do różnych torów i warunków.

Łatwy serwis

Konstrukcja Losi 8IGHT-XTE 4WD pozwala na szybki demontaż dyferencjałów i innych komponentów w celu łatwej konserwacji i tuningu na torze.

Aluminiowe wieże amortyzatorów

Lekkie i wytrzymałe aluminiowe wieże amortyzatorów mają wiele wstępnie nawierconych otworów montażowych ułatwiających zmianę ustawień mocowania amortyzatora.

Aluminiowe amortyzatory olejowe

Aluminiowe amortyzatory są wypełnione olejem, co zapewnia doskonałe właściwości jezdne. Podobnie jak dyferencjały, amortyzatory można regulować za pomocą różnych olejów lub sprężyn. Na korpusie amortyzatora znajduje się nakrętka regulacyjna umożliwiająca łatwą regulację napięcia wstępnego sprężyny.

Stabilizatory poprzeczne

Przednie i tylne stabilizatory poprzeczne są standardem w Losi 8IGHT-XTE, aby utrzymać podwozie na poziomie toru podczas pokonywania zakrętów.

Regulowane skrzydło dociskowe

Uchwyt skrzydła można regulować w zależności od potrzeb, aby zoptymalizować docisk i poprawić przyczepność na każdym torze.

Regulowane stalowe łączniki

Regulowane stalowe łączniki umożliwiają precyzyjną regulację pochylenia i zbieżności, aby zmienić charakterystykę prowadzenia Losi 8IGHT-XE.

Elementy Pro-line racing OE

Nadwozie Axis 8IGHT-XTE, opony Blockade i felgi Velocity z oryginalnym wyposażeniem (OE-Spec) od Pro-Line to najwyższej klasy części, które są używane w zawodach na całym świecie.

Polecamy zakup:

Do uruchomienia konieczne jest dodanie akumulatora napędowego i odpowiedniej ładowarki do akumulatora napędowego.

Polecane akumulatory

Model należy zasilać z akumulatora 4S LiPo (14.8V).

  • Akumulator LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart lubSpektrum G2 14.8V 5000mAh z technologią Smart G2.
  • Dla maksymalnego czasu jazdy akumulator LiPol Spektrum G2 14.8V 6800mAh z technologią Smart G2.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart stanowią obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Akumulatory G2 mają również do 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.

Zalecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Ładowarka Spektrum Smart może ładować akumulatory Smart i Smart G2, a także konwencjonalne akumulatory. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po aktualizacji, obsługują również Smart G2.

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S155 z jednym wyjściem 1x 55W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x 100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1400 z jednym wyjściem 1x 400 W.
Uniwersalny nadajnik z wyświetlaczem

Do obsługi modelu polecamy jako tuning uniwersalny nadajnik Spektrum DX5C lub DX5 Rugged, który ma następujące zalety w stosunku do nadajnika dołączonego do zestawu:

  • Wyświetlacz umożliwiający wyświetlanie danych i wygodną konfigurację
  • Wyświetla pełną telemetrię SMART dostarczaną przez model (w zależności od typu modelu)
  • Precyzyjna mechanika sterowania, doskonała ergonomia
  • Możliwość ustawienia zaawansowanych funkcji, w tym expo
  • Parowanie wielu modeli z jednym nadajnikiem, pamięć indywidualnych ustawień
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC Losi potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC lub wysokiej jakości Zestaw śrubokrętów imbus 1.5/2.0/2.5/3.0mm.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Prezentacja wideo
:

17 innych produktów w tej samej kategorii: