LOS05014V2T2
Nowy produkt
Szybkie, duże, mocne takie jest auto benzynowe auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 w ulepszonej wersji V2 do zawodów Off Road 1:5 lub do jazdy rekreacyjnej na torach. Wykorzystajcie ogromną moc silnika Zenoah G320 32cc. Nowa generacja auta z odbiornikiem Spektrum i stabilizacją AVC.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 16060g |
Typ | SCT |
Długość | 965mm |
Szerokość | 527mm |
Wysokość | 311mm |
Skala | 1:5 |
Rozstaw | 607mm |
Prześwit podwozia | 51mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Zenoah G320 32cc |
Pojemność zbiornika | 800ml |
Gotowy złożony model auta RC Losi 5IVE-T® 2.0 V2 SCT BND z zainstalowanymi komponentami: odbiornik 6 kan. Spektrum® 6200A, silnik Zenoah™ 32cc z szarpanką, serwo kierunku S900S, serwo gazu S901T, klucz do kół, klucz wielofunkcyjny, przyrząd na amortyzatory, klucz na świecę, uszczelka tłumika, imbusy 2,0mm, 2,5mm, 3,0mm, 4,0mm.
Szybkie, duże, mocne takie jest auto benzynowe auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 w ulepszonej wersji V2 do zawodów Off Road 1:5 lub do jazdy rekreacyjnej na torach. Wykorzystajcie ogromną moc silnika Zenoah G320 32cc. Nowa generacja auta z odbiornikiem Spektrum i stabilizacją AVC.
Poprzedni model RC Losi 5IVE-T, zmienił świat wyścigów terenowych w skali 1:5 i ta kultowa platforma stała się jedną z najbardziej udanych. Teraz należy się przygotować na wersję V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, która ma wszystkie bezkonkurencyjne zalety swojego poprzednika i obejmuje technologię Bind-N-Drive (bez nadajnika w zestawie), ktora pozwala na wybór własnego uniwersalnego nadajnika Spektrum. Mocny silnik Zenoah G320 32ccm zostal specjalnie wyprodukowany dla 5IVE-T 2.0. Nowe wykonanie podwozia zmniejszą kąt przedniego wału napędowego, co zwiększa wytrzymałośc i wyważenie napędu wszystkich kół. System sterowania Ackerman ułatwia zmiany ustawienia i ogólnie polepsza geometrię sterowania. Do dalszych innowacji należyulepszona przednia maska, mocne hamulce i kopułki odpowietrzające aluminiowych amortyzatorów dla bezkonkurencyjne absorbcji uderzeń.
Sprawdzony i niezawodny silnik Zenoah G320 32cc został skonstruowany specjalnie dla 5IVE-T 2.0. Dzięki doskonałemu projektowi chłodzony powietrzem silnik osiąga wysoką moc z dużym momentem obrotowym, niezbędnym dla aut w skali 1:5, jakim jest 5IVE-T 2.0. Jest łatwy w rozruchu za pomocą szarpanki i prostą regulację. Dzięki temu doświadczycie jazdy pełną adrenaliny i wrażeń.
Wykonanie modelu w wersji Bind-N-Drive (BND) jest dobrym wyborem dla wszystkich, którzy posiadają własny nadajnik pistoletowy z technologią Spektrum 2,4GHz DSMR. Dzięki temu można mieć auto na korzystniejszych warunkach, ponieważ wystarczy tylko sparować swój nadajnik z odbiornikiem.
Dzięki nowemu typowi przekładni kierowniczej i dźwigni kątowej można uzyskać największe odczucie bezpieczeństwa z doskonałej sterowności. System geometrii sterowania przedniej osi Ackermann umożliwi płynne pokonywanie zakrętów i cieszyć się relaksującą jazdą. Nowy serwosaver został zaprojektowany tak, aby był mniej obciążony i reagował bardziej płynnie, co zapewni bardziej spójne sterowanie.
Inżynierowie Losi niestrudzenie pracowali nad osiągnięciem doskonałej równowagi przeniesienia mocy na przednią i tylną oś 5IVE-T 2.0, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy. Wersja 2.0 ma idealne rozłożenie masy, dzięki przesunięciu środkowego deferencjału. Przez to zmniejsza się również kąt wałów napędowych, co stanowi dla nich mniejsze obciążenie.
W aucie 5IVE-T 2.ulepszono tak koła, aby zwiększyła się ich wytrzymałość i sztywność. Jest to ważne podczas jazdy w terenie, opony mają nowy skład mieszanki i wzór bieżnika dla lepszej trakcji i wydajności auta.
Nie ma obawy o to, czy w terenie zahaczy się o błotnik czy zderzak. Przednia płyta jest optymalne nachylona aby przy kontakcie przedniej części z podłożem doszło do poślizgu po terenie i auto mogło bez opóźnień kontynuować jazdę. Również błotniki przednich kół mają zmodyfikowany kształt tak, aby nie dochodziło do uszkodzeń.
Auto 5IVE-T 2.0 ma zainstalowane lepsze i wydajniejsze hamulce tarczowe, które były wcześniej opracowane dla Team Losi Racing 5IVE-B. Wzmocnione stalowe tarcze hamulcowe w połączeniu z okładzinami dla wysokich obciążeń, zapewniają poczucie pewności siebie, dzięki czemu zawodnicy mogą szybciej hamować w zakrętach i wcześniej przyspieszać. Wydajność przedniego i tylnego hamulca może być wyregulwoana w zależności od warunków na torze.
Na dźwigni serwa gazu znajduje się cięgno do gaźnika silnika i cięgien hamulców. Na dźwigni serwa znajduje się wahacz, do którego są przymocowane dwie dźwignie, prowadzące do przednich i tylnych dźwigni hamulca przedniego i tylnego napędu. Wydajność przedniego i tylnego hamulca można zmodyfikować i ustawić według odpowiednich własności jezdnych pojazdu.
Ogromne aluminiowe amortyzatory mają duże 7mm tłoczyska, które są w pełni wymiarowane dla obciążenia aut 1:5. Duża objętość wypełnienia i możliwości regulacji, zapewnią autu bezpieczną jazdę również w tych najcięższych warunkach. 5IVE-T 2.0 jest standardowo dostarczany z aluminiowymi zamkami z gwintem. Śruby odpowietrzników umożliwiają szybszy i łatwiejszy i zalewanie.
Silnik ma nową konstrukcję odlewu osłony sprzęgła i zębatki wyjściowej. Ten napędza koło zębate, które bardziej elastycznie reaguje na przeniesienie momentu obrotowego na centralny dyferencjał i lepiej znosi ciężkie warunki pracy.
Do uruchomienia potrzeba uzupełnić:
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
4 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 859,99 zł
2 229,99 zł
8 849,99 zł
3 099,99 zł
3 999,99 zł
2 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
3 399,99 zł
3 499,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 629,99 zł
3 329,99 zł