LOS04018
Nowy produkt
Złożony zawodniczy model RC auta Losi 8IGHT-XE 4WD 1:8 Racing Buggy RTR jest oparty na platformie ROAR National Champion TLR 8IGHT-X, dzięki czemu można go bezpośrednio używać do wyścigów buggy 1:8. Z sensorowym silnikiem trójfazowym ma precyzyjne, agresywne osiągi, aby wygrywać! Metalowe elementy tuningowe.
0 Przedmiot Przedmioty
Wysyłka po dacie 2025-08-25
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Typ | Buggy |
Długość | 480mm |
Szerokość | 307mm |
Skala | 1:8 |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum 2200 Kv |
Koła | 1/8 Hole Shot 2.0 M3 Front/Rear Off-Road Buggy |
Piasta | 17 mm |
Zestaw zawiera zmontowany model RC zawodniczego buggy Losi 8ight-XE Electric Buggy 1:8 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: trójfazowy sensorowy silnik Spektrum 2200Kv, Regulator Spektrum Firma 130A V2, Odbiornik Spektrum SR315, Cyfrowe serwo sterowania Spektrum S665. Pakiet zawiera nadajnik Spektrum DX3, 4x baterie AA do nadajnika, przezroczystą karoserię. Zestaw akcesoriów, takich jak małe narzędzia, arkusz naklejek. Instrukcja EN, DE, FR, IT.
Zawodniczy model auta RC Losi 8IGHT-XE 4WD 1:8 Racing Buggy RTR jest oparty na platformie ROAR National Champion TLR 8IGHT-X, dzięki czemu można go używać bezpośrednio do wyścigów buggy 1:8. Z sensorowym silnikiem trójfazowym Spektrum 2200Kv i trójfazowym regulatorem Spektrum Firma 130A, ma super agresywne osiągi potrzebne do wygrywania! Metalowe elementy tuningowe zapewniają wysoką trwałość i długowieczność w trudnych warunkach wyścigowych. Do sterowania służy nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz, odbiornik Spektrum SR315 i cyfrowe mocne wodoodporne serwo skrętu Spektrum S665.
Najbardziej ekscytującą i wymagającą formą rywalizacji samochodów RC są wyścigi terenowych buggy w skali 1:8. Tory są długie, pełne zakrętów i skoków, które testują umiejętności kierowców. Buggy musi być przystosowany do zmieniających się warunków na torze i stylu jazdy. 8IGHT-XE zawiera idealną kombinację cech wyścigowych, takich jak odpowiedni zestaw amortyzatorów, najlepsza mieszanka opon, bieżnik i dyferencjały, które są dostrojone tak, aby zapewnić maksymalne osiągi. Sterowany czujnikami system zasilania prądem przemiennym, wyścigowe podwozie i elektronika, całkowicie metalowy układ napędowy, potężny cyfrowy serwomechanizm Spektrum S665 i inne standardowe funkcje zostały zaprojektowane tak, aby sprostać trudnej konkurencji.
Aby rozpocząć wyścig z 8IGHT-XE, wystarczy pomalować karoserię na swój charakterystyczny kolor i naładować zalecany akumulator 4S LiPol 50C+. Ponieważ najwyższej klasy opcjonalne części TLR są bezpośrednio kompatybilne, możesz łatwo ulepszyć swoją maszynę Losi 8IGHT-XE do absolutnie bezkonkurencyjnego buggy, podczas gdy poziom umiejętności będzie rósł. Jeśli jesteś zaawansowanym technicznie typem zawodnika, Losi 8IGHT-XE 4WD 1:8 Racing Buggy może być właściwym wyborem dla Ciebie.
Jeśli jesteś głodny zwycięstwa, dowiedz się, jak to wszystko działa. Zdobądź doświadczenie na torze i za kulisami, dowiedz się, jak pracować z samochodem i ucz się od innych w zespole. Losi 8IGHT-XE jest gotowy, aby wprowadzić Cię w świat wyścigów i kierowców wyścigowych oraz dać Ci podstawowe doświadczenie. W pełni zmontowany samochód 1:8 z zestawem RC wymaga jedynie dodania akumulatora 4S LiPol i kompatybilnej ładowarki. Pomaluj karoserię na swój charakterystyczny kolor, aby odróżnić ją od innych samochodów.
Dzięki sensorowemu trójfazowemu napędowi, prędkość i pozycja wirnika w silniku są stale wykrywane i oceniane przez regulator, co zapewnia absolutnie precyzyjne sterowanie gazem w szerokim zakresie prędkości i maksymalne wykorzystanie mocy.
Korzystając z akumulatora LiPo 4S, zainstalowany bezszczotkowy silnik Spektrum 2200Kv wytwarza więcej niż wystarczającą moc, aby podnieść adrenalinę każdego zawodnika.
Nadajnik zapewnia wszystkie ważne ustawienia do obsługi modelu, takie jak trymer gazu i skrętu, ustawienia biegu wstecznego itp. Ponadto funkcja ograniczenia gazu pozwala początkującym zawodnikom ograniczyć maksymalną prędkość buggy do 50% lub 75%. Dostępna jest również przydatna dioda LED wskazująca stan naładowania akumulatorów napędowych Smart w modelu.
Losi 8IGHT-XE 4WD jest oparty na platformie używanej przez profesjonalnych zawodników w krajowym czempionacie ROAR TLR 8IGHT-X. Kiedy będziecie gotowi, możecie ulepszyć model i użyć części tuningowych TLR, aby zwiększyć trwałość i wydajność.
Nie będzie trzeba modyfikować podwozia ani wymieniać elektroniki, aby rozpocząć wyścigi. Model jest w pełni gotowy, wystarczy naładować akumulator 4S LiPo (akumulator sprzedawany oddzielnie)!
Model jest dostarczany z przezroczystą karoserią, którą można pomalować zgodnie z własną wyobraźnią lub charakterystycznymi preferencjami. Nikt inny na torze nie będzie miał takiego wyścigowego buggy jak Twój!
Zainstalowane wodoodporne* serwo Spektrum S665 z łatwością radzi sobie z wymaganiami wyścigów dzięki całkowicie metalowej przekładni, wysokiemu momentowi obrotowemu 20 kg.cm@7.4 V i prędkości 0,1 s/60°. Wieloklin to 25T.
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wersji mikro waży zaledwie 6g. Wybór SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję odbiornika. Bezpieczny protokół modulacji DSMR i wysoka częstotliwość odświeżania 5,5 ms. Kompatybilny z telemetrią SMART.
Aluminiowa płyta podwozia o grubości 4 mm zapewnia modelowi Losi 8IGHT-XE mocną i stabilną podstawę oraz wytrzymałość potrzebną na długie dni zawodów.
Poszczególne elementy układu napędowego, takie jak półosie, mechanizmy różnicowe i wały środkowe, są wykonane z bardzo wytrzymałej stali hartowanej, co zapewnia długotrwałą wydajność bez kompromisów.
Przedni, środkowy i tylny dyferencjał pozwalają każdemu kołu zapewnić maksymalną trakcję wyścigową. Dyferencjały można dostroić za pomocą olejów o różnej lepkości, aby dostosować Losi 8IGHT-XE do różnych torów i warunków.
Konstrukcja Losi 8IGHT-XE 4WD pozwala na szybki demontaż dyferencjałów i innych komponentów w celu łatwej konserwacji i tuningu na torze.
Lekkie i wytrzymałe aluminiowe wieże amortyzatorów mają wiele wstępnie nawierconych otworów montażowych ułatwiających zmianę ustawień mocowania amortyzatora.
Aluminiowe amortyzatory są wypełnione olejem, co zapewnia doskonałe właściwości jezdne. Podobnie jak dyferencjały, amortyzatory można regulować za pomocą różnych olejów lub sprężyn. Na korpusie amortyzatora znajduje się nakrętka regulacyjna umożliwiająca łatwą regulację napięcia wstępnego sprężyny.
Przednie i tylne stabilizatory poprzeczne są standardowym wyposażeniem Losi 8IGHT-XE, aby utrzymać podwozie na poziomie toru podczas pokonywania zakrętów.
Uchwyt skrzydła można regulować w zależności od potrzeb, aby zoptymalizować docisk i poprawić przyczepność na każdym torze.
Regulowane stalowe łączniki umożliwiają precyzyjną regulację pochylenia i zbieżności, aby zmienić charakterystykę prowadzenia Losi 8IGHT-XE.
Do uruchomienia konieczne jest dodanie akumulatora napędowego i odpowiedniej ładowarki do akumulatora napędowego.
Model należy zasilać z akumulatora 4S LiPo (14.8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart stanowią obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Akumulatory G2 mają również do 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.
Ładowarka Spektrum Smart może ładować akumulatory Smart i Smart G2, a także konwencjonalne akumulatory. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po aktualizacji, obsługują również Smart G2.
Do obsługi modelu polecamy jako tuning uniwersalny nadajnik Spektrum DX5C lub DX5 Rugged, który ma następujące zalety w stosunku do nadajnika dołączonego do zestawu:
Do normalnej eksploatacji samochodu RC Losi potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC lub wysokiej jakości Zestaw śrubokrętów imbus 1.5/2.0/2.5/3.0mm.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
4 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 859,99 zł
2 229,99 zł
8 849,99 zł
8 849,99 zł
3 099,99 zł
3 999,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 099,99 zł
3 399,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 629,99 zł
3 499,99 zł