ARA8608V5T2
Nowy produkt
Model RC auta terenowego Arrma Kraton 6S BLX w skali 1:8 i napędem 4WD jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Silnik Firma 4074 2050kv, regulator Firma™ 150A Smart. Aluminiowe podwozie, szybkość ponad 90km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 4850g |
Typ | Monster Truck |
Długość | 594mm |
Szerokość | 461mm |
Wysokość | 195mm |
Skala | 1:8 |
Rozstaw | 377mm |
Prześwit podwozia | 47mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum™ Firma™ 4074 2050 KV |
Koła | 81.5mm dBoots COPPERHEAD 2 |
Prędkość | do 96km/h |
Komora akumulatora | 158 x 48 x 70mm |
Czas jazdy | 25 do 30 minut z LiPol 14,8V 5000mAh |
W zestawie gotowy i kompletnie złożony model RC auta Arrma Kraton 6S BLX z zainstalowanymi komponentami trójfazowy regulator Firma™ 150A Smart, silnik Firma 4074 2050Kv, odbiornik SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 18kg MG. Również w zestawie nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz, gotowa pomalowana karoseria, klucz krzyżowy, imbusowe klucze 1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm, zworka IC5 oraz zębatka 15T (Hi Speed).
Model RC auta terenowego Arrma Kraton 6S BLX w skali 1:8 i napędem 4WD jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Silnik Firma 4074 2050kv, regulator Firma™ 150A Smart. Aluminiowe podwozie, szybkość ponad 90km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.
Mocny Monster Truck Kraton 6S BLX, dla szalonej jazdy na torze Off Road. Bardzo szczegółowa pomalowana karoseria ma zwiększoną ochronę na uszkodzenia. O bezpieczne przeniesienie mocy starają się cztery półosie CVD, wytrzymałe kompozytowe wahacze i zwrotnice, sztywne aluminiowe podwozie o grubości 3mm, 3 metalowe dyferencjały oraz przekładnia ze stalowymi kołami zębatymi. Umożliwia jazdę bez kompromisów, o brutalną wydajność stara się trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050Kv oraz regulator Spektrum™ Firma™ 150A.
W kluczowych miejscach większego obciążenia podwozia dokonano ich wzmocnienia, które znacznie zwiększa wytrzymałość.
Do podwozia są mocniej zamocowane obudowy dyferencjałów, które są połączone z podwoziem wspornikami, unieruchomione czopami do górnej strony skrzyni.
Konstrukcja tylnej wieży amortyzatorów jest połączona ze zmodernizowaną geometrią tylnego wahacza. Pozwala na uzyskanie większego kąta ugięcia tylnej osi. Węższa i mocniejsza tylna wieża amortyzatorów jest lepiej odporna na przewrócenie auta.
TYPON 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby zapewnić niezawodność i wysoka żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępny przedni i tylny dyferencjał umożliwi wykonywanie serwisu w przeciągu kilku minut. Oznacza to, że na serwis poświęci się mniej czasu, mając go jednocześnie więcej na jazdę.
Zmodernizowane piasty kół mają zintegrowane o-ringi, które utrzymują je na miejscu. Ulepszenia również spotkały kulowe czopy z nową górną nasadką, która zapobiega przed wyskoczeniem cięgna z czopu również przy silnym uderzeniu.
Dostęp do centralnego dyferencjału uzyskuje się po odkręceniu tylko 7 śrub.
Bieżnik opon DBoots® COPPERHEAD 2 jest zaprojektowany dla ekstremalnej trakcji w każdym terenie, wieloramienne felgi zapewnią przeniesienie mocy i zarazem dobrze reagują na przeciążenia.
Komora odbiornika ma większe rozmiary dla pomieszczenia odbiornika i kabli, przejście kabli jest uszczelnione gumowym uszczelnieniem, tak samo jak wieko. Zabezpieczona jest w ten sposób wodoodporność, do obudowy zatem nie wnikną nieczystości i woda.
Auto je kompletnie wyposażone w łożyska kulkowe z dwustronnym uszczelnieniem gumowym, które zapewni większą żywotność łożysk.
Serwo-saver wydajnie wytłumi uderzenia modelu na przednie koła i tym ochronią serwo kierunku. Dodatkowo aluminiowy serwo-saver jest lekki i ma lepsze własności.
Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.
Najbardziej wygodne jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-cioma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zworką IC5, która znajduje się w zestawie auta RC.
Dalej model można użytkować na dwóch pakietach akumulatorów LiPol 7.4V lub 11.1V połączonych szeregowo. W tym przypadku oba akumulatory należy podłączyć do kabla Y. Minusem takiego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być całkowicie identyczne, tak samo naładowane. Dlatego najwygodniej stosować jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelu RC auta Arrma będzie stosowany nowoczesny akumulator Smart LiPol, to zalecamy stosowanie ładowarki:
Dodatkowo będzie potrzebna redukcja do ładowania IC5/IC3 (nr kat. SPMXCA507).
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
3 659,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
3 289,99 zł
3 289,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 819,99 zł
2 869,99 zł
2 489,99 zł
2 489,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 749,99 zł
1 239,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 849,99 zł
2 249,99 zł
4 999,99 zł
4 999,99 zł
3 999,99 zł
2 199,99 zł
2 199,99 zł
2 099,99 zł
3 399,99 zł