LOS04021T1
Nowy produkt
Dla fanów dużych amerykańskich monsterów przygotowano model RC auta Losi LMT Monster Truck w skali 1:8, z napędem na wszystkie koła 4WD, z licencjonowanymi karoseriami Grave Digger lub Son Uva Digger. Auto wyposażono w napęd Spektrum Firma, nadajnik Spektrum DX3.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 4940g |
Typ | Monster Truck |
Długość | 559mm |
Szerokość | 391mm |
Wysokość | 300mm |
Skala | 1:8 |
Rozstaw | 343mm |
Prześwit podwozia | 51mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum™ Firma™ 3150Kv 4P |
Regulator | Spektrum Smart Firma 130A |
Serwo | Spektrum S614S |
W zestawie znajduje się gotowy i kompletnie złożony model RC auta Losi LMT Monster Truck 4WD 1:8 z zainstalowanymi komponentami: regulator Spektrum Firma™ 130A Smart, silnik Spektrum Firma 3660-3150 obr/min/V, odbiornik Spektrum SR315 DSMR 3CH, serwo Spektrum S614S MG. Nadajnik Spektrum DX3 Smart. Gotowa pomalowana karoseria w kolorystyce Grave Digger lub Son Uva Digger.
Dla fanów dużych amerykańskich monsterów przygotowano model RC auta Losi LMT Monster Truck w skali 1:8, z napędem na wszystkie koła 4WD, z licencjonowanymi karoseriami Grave Digger lub Son Uva Digger. Auto wyposażono w napęd Spektrum Firma, nadajnik Spektrum DX3.
Auta Monster Truck Show mają w Stanach Zjednoczonych długą tradycję i ewoluowała od modyfikowanych aut seryjnych z dużymi kołami aż do specjalnych które mają całkowicie oryginalną konstrukcję rurkową, gazowe amortyzatory, ogromny silnik o mocy aż 2000KM, specjalną przekładnię, laminatową karoserię i ogromne koła ze specjalnymi oponami. Te maszyny mają masę nawet 5 ton, wysokość 4m, potrafią ostro przyśpieszać i skaczą na wysokość 7m i na odległość nawet 40! W roku 1984 rozpoczęto zawody Battle of the Monster Truck a w roku 1987 powstały już pierwsze oficjalne zawody Monster Jam, z jasnymi regułami i programem zawodów. Dzisiaj w serii Monster Jam startuje ok 300 maszyn zawodniczych.
Do legendarnych uczestników zawodów Monster Jam należą również Grave Digger i Son Uva Digger. Te legendarne auta, jako modele RC oferuje firma Losi w skali 1:8.Konstrukcja została stworzona od podstaw, ramę tworzą pionowe bocznice w wytrzymałego aluminium 6061-T6, pomiędzy którymi jest umieszczona elektronika z napędem i akumulatorem. Przednia i tylna sztywna oś są zawieszone na czterech punktach i uresorowanie olejowymi amortyzatorami z ekstra długim skokiem. Auto ma centralny dyferencjał, teleskopowe rowkowane wały i kardanowe przeguby. W sztywnych osiach są klasyczne stożkowe dyferencjały, które można w razie potrzeby wymienić na opcjonalne sztywne. Karoseria jest otwierana i daje w dowolnej chwili łatwy dostęp do podwozia, elektroniki i akumulatora. Przednie światła świecą, mają zintegrowane oświetlenie LED, które jest tonowane z kolorystyką karoserii.
Napęd zapewnia trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 3150Kv 4P z regulatorem Spektrum Smart Firma 130A. Zalecany akumulator 2-3S LiPol z konektorem IC5/EC5. Elektronika regulatora Spektrum Firma jest zalana w specjalnej masie, która chroni przed dostępem wilgoci czy nieczystości do elektroniki. Regulator włącza się i programuje przyciskami, ukrytymi pod gumową osłonką. Zastosowany silnik ma wykonanie czteropolowe dla gładkiej pracy i wysokiego momentu, wał o średnicy 5mm ułożony jest na łożyskach kulkowych. Sterowanie zapewnia aparatura RC z nadajnikiem Spektrum DX3 i odbiornikiem Spektrum SR315. Przy zastosowaniu akumulatora SMART, nadajnik wskazuje, za pomocą diod LED napięcie akumulatora napędowego.
Karoseria Grave Digger i Son-Uva Digger są oficjalnie licencjonowane przez firmę Monster Jam i Feld Motorsports.
Rama podwozia składa się z dwóch pionowych podłużnic z wytrzymałego aluminium 6061-T6, które są połączone wewnętrzną konstrukcją i tworzą sztywny szkielet, do którego są przymocowane dalsze elementy podwozia. Podwozie z pionowymi płytami ma nie tylko ekstremalną wytrzymałość i trwałość, ale również umożliwia szerszą konfigurację zawieszenia.
Łoże silnika jest przygotowane do montażu silnika z różnymi wielkościami zębatki. Otwory w łożu silnika ustawiają dokładny rozstaw przy zastosowaniu zębatek 12-16 zębów.
Karoseria jest przymocowana do kompozytowej ramy, która dla łatwego dostępu do elektroniki i akumulatora odchyla się do tyłu. W pozycji zamkniętej mocuje się spinkami z drutu.
Podczas przyśpieszania auto wspina się na tylne koła. Z tego powodu za za tylnymi kołami znajduje się listwa w wałkiem oporowym, który jest ułożony na dwóch łożyskach kulkowych. Listwę można ustawić w dwóch pozycjach.
Konstrukcja wieloelementowej osi pełni nie tylko funkcję praktyczną podczas serwisu dyferencjału, ale ma również makietowy wygląd jak prawdziwy monster. Do osi są przymocowane cięgna podwozia, amortyzatory i napęd dyferencjału.
Wypełniony olejem środkowy dyferencjał umożliwia zastosowanie wysokiej mocy napędu z dodatkową ochroną elementu tłumiącego Cush Drive. Cush Drive tworzy gumowy elastomer, który absorbuje uderzenia pomiędzy silnikiem a kołami oraz minimalizuje uderzenia układu napędowego.
Ponieważ w trakcie jazdy dochodzi do mocnego skręcenia osi, amortyzatory muszą reagować w każdej pozycji, z tego powodu mają ekstra długi skok. Wypełnione są olejem i posiadają gumowe odbojniki w razie osiągnięcia skrajnego położenia.
W wielu przypadkach użycie konwencjonalnych mechanizmów różnicowych może nie być odpowiednie, stałe przeniesienie np. podczas jazdy na grząskiej powierzchni osiągnie się poprzez eliminację dyferencjałów na osiach. Można to osiągnąć wymianą na dyferencjał sztywny.
Dyferencjały wypełnione olejem silikonowym umożliwiają większe możliwości regulacji dla optymalnej wydajności na różnych powierzchniach. Fabryczne lepkości olejów są 100k w przednim i tylnym oraz 500k w środkowym. Środkowy dyferencjał umożliwia regulacje rozdzielenia przeniesienia mocy w przód i w tył dla optymalnej wydajności pod konkretne warunki.
Koła w stylu Short Course z piastą 17mm obniżają masę obrotową opony. Do dyspozycji jest opcjonalna piasta środkowa 12mm, także można te koła użytkować na innych autach.
Dla LMT jest do dyspozycji opcjonalna aluminiowa piasta sześciokątna 12mm, co pozwala na zastosowanie części zamiennych i opon popularnych marek.
Według prawdziwych ciężarowych opon Monster Jam stworzono również opony dla tego modelu. Zastosowano klasyczne opony ze strzałkowym bieżnikiem, które mają doskonałą przyczepność i doskonale się sprawdziły na sypkim lub glinianym torze.
Regulowany servo saver umożliwia ustawienie sztywności cięgna kierunku i ustawić bądź twardsze na maksymalne sterowanie lub miękkie sterowanie, które w dużym stopniu absorbuje uderzenia i zapewnia maksymalną ochronę serwa.
Makiety tłumików, rama karoserii lub oświetlenie, uzupełniają model o elementy, które dopełnią iluzję prawdziwego wozu. Karoseria występuje w kolorystyce pojazdów zawodniczych Grave Digger lub Son Uva Digger.
W środku karoserii, tak samo, jak w dużym monsterze, w ramowej konstrukcji jest umieszczony kokpit z figurką kierowcy.
LMT jest wyposażony w system mocowania akumulatora za pomocą uniwersalnego i elastycznego paska z gumy, który pewnie utrzymuje akumulator na miejscu, jest elastyczny i dlatego nie uszkodzi akumulatora.
Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 130A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.
Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.
Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.
Model może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPol lub 7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy akumulator LiPo (7,4 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.
Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:
Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.
Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel ładowania z banankami i konektorem EC5.
3 659,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
3 289,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 819,99 zł
2 869,99 zł
2 489,99 zł
2 489,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 749,99 zł
1 239,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 849,99 zł
2 249,99 zł
4 999,99 zł
4 999,99 zł
3 999,99 zł
2 199,99 zł
2 199,99 zł
2 099,99 zł
3 399,99 zł