Arrma Typhon Mega 665 1:8 4Wd Rtr Czerwony

ARA4206V4T3

Nowy produkt

Model RC buggy Arrma Typhon Mega w skali 1:8 z napędem 4x4 i prędkością do 32km/h. Wytrzymałe podwozie z płytami ślizgowymi i podwyższonymi ściankami bocznymi. Solidne dyferencjały z metalowymi przekładniami. Ponadwymiarowy, o 11% większy silnik szczotkowy 665. Olejowe amortyzatory. Aparatura RC Spektrum SLT2.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

1 399,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 2920g
Typ Buggy
Długość 511mm
Szerokość 306mm
Wysokość 195mm
Skala 1:8
Rozstaw 328mm
Prześwit podwozia 42mm
Napęd 4WD
Silnik Szczotkowy
Koła 3.27", opona 4.61" dBoots 2HO, piasta 17 mm
Prędkość do 32 km/h
Komora akumulatora 165 x 51 x 48mm
Olej w amortyzatorach 500 cSt
Olej w dyferencjałach 10,000 cSt
Czas jazdy (przybliżony) 15 - 20 minut z 2S LiPo 5000mAh

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera kompletnie zmontowany model samochodu zdalnie sterowanego Arrma Typhon Mega 1:8 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: silnik szczotkowy Mega 665 (High Speed), regulator Spektrum SLT 2w1 40A z odbiornikiem SLT ze złączem IC3, serwo Spektrum™ S650 7kg.cm MG 25T. Nadajnik Spektrum SLT 2,4 GHz i 4 baterie AA do nadajnika. Akcesoria: klucz wielofunkcyjny, 2x śrubokręt imbus, imbus, podkładki pod sprężyny, zworka. Instrukcja EN, DE, FR.

Charakterystyka:

Model RC buggy Arrma Typhon Mega w skali 1:8 z napędem 4x4, idealny dla dzieci i początkujących, który oferuje ekstra moc zaraz po wyjęciu z pudełka dzięki o 11% większemu silnikowi szczotkowemu 665 (High Speed). Osiąga prędkość do 32 km/h. Wytrzymałe podwozie z płytami ślizgowymi i podwyższonymi bokami zapobiegającymi przedostawaniu się zanieczyszczeń. Solidne dyferencjały z metalowymi zębatkami. Amortyzatory olejowe. Karoseria bez spinek ułatwiająca wymianę akumulatora. Aparatura RC Spektrum SLT2.

Nie ma lepszego sposobu na rozpoczęcie przygody z jazdą terenową niż ten imponujący, większy buggy w atrakcyjnej cenie, który można później łatwo zmodernizować do napędu trójfazowego, dzięki przekładni przystosowanej do zasilania 3S LiPo i dyferencjałom z metalowymi przekładniami planetarnymi. Aby sprostać zwiększonej mocy, zamiast klasycznego sprzęgła ślizgowego zainstalowano specjalne sprzęgło przeciążeniowe. Terenowe zawieszenie kół i amortyzatory wypełnione olejem doskonale amortyzują nierówności. Można regulować prześwit za pomocą podkładek pod sprężyny do skoków i jazdy w trudnym terenie. Opony dBoots 2-HO zapewniają doskonałą przyczepność zarówno w terenie, jak i na asfalcie.

Karoseria jest pomalowana i wykorzystuje bezspinkowy system mocowania do podwozia, co ułatwia wymianę akumulatora i dostęp do elektroniki. Model jest wyposażony w wysokiej jakości jednostkę sterującą Spektrum 2w1 ze zintegrowanym regulatorem i odbiornikiem. Na jednostce można łatwo ustawić typ akumulatora za pomocą zworki. Jednostka zawiera również port do podłączenia zewnętrznego odbiornika. Duży silnik 665 zawiera teraz aluminiowy radiator z wentylatorem 35 mm, który utrzymuje odpowiednią temperaturę pracy w każdych warunkach. Wystarczy dokupić akumulator i ładowarkę (sprzedawane osobno), a następnie można wyruszyć swoim ARRMA TYPHON MEGA 665 4x4 do ogrodu, w teren lub na niską trawę i cieszyć się jazdą.

Przekładnia gotowa do modernizacji

Model samochodu zdalnie sterowanego Arrma Typhon Mega jest już fabrycznie wyposażony w przekładnię, która może obsługiwać wysokie osiągi, a nawet ewentualną modernizację do napędu trójfazowego. Późniejsze aktualizacje będą więc łatwiejsze i tańsze.

Sprzęgło antyprzeciążeniowe

Zamiast sprzęgła poślizgowego, Arrma Typhon zawiera sprzęgło przeciążeniowe (ogranicznik momentu obrotowego), aby zmniejszyć wymagania konserwacyjne i chronić przekładnię przed wstrząsami silnika.

Wytrzymałe podwozie

Podwozie jest przystosowane do przepływu powietrza w celu chłodzenia komponentów. Większe osłony boczne zapewniają maksymalną ochronę przed zanieczyszczeniami. Zainstalowano nową osłonę wału środkowego.

Wygląd zawodniczego buggy

Realistycznie wykonana karoseria jest stabilna dzięki bezklipsowemu systemowi, który można łatwo odłączyć, a klipsy nie zakłócają wyglądu modelu. Karoserie są wykonane w odważnych kolorach i zawierają skrzydło o wysokim docisku.

Amortyzatory olejowe

Amortyzatory olejowe w połączeniu z niezależnym zawieszeniem doskonale amortyzują nierówności i gwarantują właściwości jezdne jak w prawdziwych samochodach.

Opony dBoots 2-HO

Opony z bieżnikiem dBoots 2-HO są przeznaczone do szerokiej gamy nawierzchni i zapewniają doskonałą przyczepność w każdych warunkach. Otwory wentylacyjne umożliwiają przepływ powietrza do wnętrza i na zewnątrz opony, poprawiając przyczepność i umożliwiając wyschnięcie opony. Opony są zamontowane na solidnych nylonowych felgach z piankowymi wkładkami poprawiającymi przyczepność i sterowność.

Serwo S661

Cyfrowe serwo o wysokim momencie obrotowym 9 kg.cm przy napięciu 6 V posiada metalowe przekładnie i jest wodoodporne*.

Silnik Mega 665

Silnik 665 14T jest szybszy, wydajniejszy i o 11% większy niż standardowy silnik o rozmiarze 550.

Spektrum jednostka 2w1

Jednostka zawiera kombinowany regulator 40A z odbiornikiem z protokołem transmisji SLT. Możliwość zasilania 2S LiPo lub 7-ogniwowym akumulatorem NiMH. Prosta konfiguracja za pomocą zworki. Port dla opcjonalnego odbiornika zewnętrznego. Złącze zasilające IC3.

Nadajnik Spektrum SLT2 2,4GHz

2-kanałowy nadajnik Spektrum SLT2 ma idealny rozmiar dla wszystkich kierowców. Pomaga nauczyć się bezpiecznie sterować modelem, ograniczając jego maksymalną prędkość do 50% lub 75%, dopóki nie będziesz gotowy na pełną moc. W zestawie znajdują się 4 baterie AA do nadajnika.

Własności
  • Wydajne RC buggy 1:8 z napędem 4WD
  • Podwozie z wytrzymałego i lekkiego kompozytu z zderzakami
  • Wyższe boczne osłony podwozia chroniące przed zanieczyszczeniami
  • Osłona wału napędowego chroniąca przed kamieniami
  • Niezależne zawieszenie, amortyzatory olejowe, wieże amortyzatorów z osłonami
  • Regulowane paski mocujące akumulator
  • Solidna przekładnia 3S i dyferencjały ułatwiające modernizację
  • Bezobsługowe sprzęgło przeciążeniowe (zastępuje sprzęgło cierne)
  • Gotowa karoseria z bezspinkowym systemem mocowania
  • Tylne skrzydło dociskowe
  • Opony do różnych nawierzchni dBoots 2-HO
  • Większy silnik MEGA 665 o wysokim momencie obrotowym
  • Aluminiowa chłodnica silnika z wentylatorem 35 mm
  • Spektrum 2-w-1 40A wodoodporny* regulator 40A z odbiornikiem SLT
  • Nadajnik Spektrum SLT2 2,4 GHz
  • Wodoodporne* cyfrowe serwo z metalowymi przekładniami Spektrum S661
Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu należy dokupić akumulator i ładowarkę.

Polecane akumulatory

Model może być zasilany jednym akumulatorem 2S LiPo (7,4 V).

  • Do normalnej jazdy akumulator LiPo Spektrum 7.4V 4000mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 7.4V 4000mAh z technologią Smart G2.
  • Do dłuższego czasu jazdy akumulator LiPo Spektrum 7.4V 5000mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 7.4V 5000mAh z technologią Smart G2.

Akumulatory Spektrum z technologią Smartobecnie stanowią najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.

Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Akumulatory G2 mają ponadto do 3 razy szybsze automatyczne przechodzenie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować wyłącznie za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.

Zalecane ładowarki do akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Ładowarki Spektrum Smart mogą ładować zarówno akumulatory Smart i Smart G2, jak i akumulatory konwencjonalne. Wcześniej sprzedawane ładowarki Smart po aktualizacji również obsługują Smart G2.

  • Ładowarka USB Spektrum S100 z jednym wyjściem 1x 100W. (Odpowiednie tylko dla akumulatorów Smart.)
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S155 z jednym wyjściem 1x 55W. (Odpowiednie tylko dla akumulatorów Smart)
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x 100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1400 z dwoma wyjściami 1x 400 W.
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: