ARA4206V4T3
Nowy produkt
Model RC buggy Arrma Typhon Mega w skali 1:8 z napędem 4x4 i prędkością do 32km/h. Wytrzymałe podwozie z płytami ślizgowymi i podwyższonymi ściankami bocznymi. Solidne dyferencjały z metalowymi przekładniami. Ponadwymiarowy, o 11% większy silnik szczotkowy 665. Olejowe amortyzatory. Aparatura RC Spektrum SLT2.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2920g |
Typ | Buggy |
Długość | 511mm |
Szerokość | 306mm |
Wysokość | 195mm |
Skala | 1:8 |
Rozstaw | 328mm |
Prześwit podwozia | 42mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Szczotkowy |
Koła | 3.27", opona 4.61" dBoots 2HO, piasta 17 mm |
Prędkość | do 32 km/h |
Komora akumulatora | 165 x 51 x 48mm |
Olej w amortyzatorach | 500 cSt |
Olej w dyferencjałach | 10,000 cSt |
Czas jazdy (przybliżony) | 15 - 20 minut z 2S LiPo 5000mAh |
Zestaw zawiera kompletnie zmontowany model samochodu zdalnie sterowanego Arrma Typhon Mega 1:8 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: silnik szczotkowy Mega 665 (High Speed), regulator Spektrum SLT 2w1 40A z odbiornikiem SLT ze złączem IC3, serwo Spektrum™ S650 7kg.cm MG 25T. Nadajnik Spektrum SLT 2,4 GHz i 4 baterie AA do nadajnika. Akcesoria: klucz wielofunkcyjny, 2x śrubokręt imbus, imbus, podkładki pod sprężyny, zworka. Instrukcja EN, DE, FR.
Model RC buggy Arrma Typhon Mega w skali 1:8 z napędem 4x4, idealny dla dzieci i początkujących, który oferuje ekstra moc zaraz po wyjęciu z pudełka dzięki o 11% większemu silnikowi szczotkowemu 665 (High Speed). Osiąga prędkość do 32 km/h. Wytrzymałe podwozie z płytami ślizgowymi i podwyższonymi bokami zapobiegającymi przedostawaniu się zanieczyszczeń. Solidne dyferencjały z metalowymi zębatkami. Amortyzatory olejowe. Karoseria bez spinek ułatwiająca wymianę akumulatora. Aparatura RC Spektrum SLT2.
Nie ma lepszego sposobu na rozpoczęcie przygody z jazdą terenową niż ten imponujący, większy buggy w atrakcyjnej cenie, który można później łatwo zmodernizować do napędu trójfazowego, dzięki przekładni przystosowanej do zasilania 3S LiPo i dyferencjałom z metalowymi przekładniami planetarnymi. Aby sprostać zwiększonej mocy, zamiast klasycznego sprzęgła ślizgowego zainstalowano specjalne sprzęgło przeciążeniowe. Terenowe zawieszenie kół i amortyzatory wypełnione olejem doskonale amortyzują nierówności. Można regulować prześwit za pomocą podkładek pod sprężyny do skoków i jazdy w trudnym terenie. Opony dBoots 2-HO zapewniają doskonałą przyczepność zarówno w terenie, jak i na asfalcie.
Karoseria jest pomalowana i wykorzystuje bezspinkowy system mocowania do podwozia, co ułatwia wymianę akumulatora i dostęp do elektroniki. Model jest wyposażony w wysokiej jakości jednostkę sterującą Spektrum 2w1 ze zintegrowanym regulatorem i odbiornikiem. Na jednostce można łatwo ustawić typ akumulatora za pomocą zworki. Jednostka zawiera również port do podłączenia zewnętrznego odbiornika. Duży silnik 665 zawiera teraz aluminiowy radiator z wentylatorem 35 mm, który utrzymuje odpowiednią temperaturę pracy w każdych warunkach. Wystarczy dokupić akumulator i ładowarkę (sprzedawane osobno), a następnie można wyruszyć swoim ARRMA TYPHON MEGA 665 4x4 do ogrodu, w teren lub na niską trawę i cieszyć się jazdą.
Model samochodu zdalnie sterowanego Arrma Typhon Mega jest już fabrycznie wyposażony w przekładnię, która może obsługiwać wysokie osiągi, a nawet ewentualną modernizację do napędu trójfazowego. Późniejsze aktualizacje będą więc łatwiejsze i tańsze.
Zamiast sprzęgła poślizgowego, Arrma Typhon zawiera sprzęgło przeciążeniowe (ogranicznik momentu obrotowego), aby zmniejszyć wymagania konserwacyjne i chronić przekładnię przed wstrząsami silnika.
Podwozie jest przystosowane do przepływu powietrza w celu chłodzenia komponentów. Większe osłony boczne zapewniają maksymalną ochronę przed zanieczyszczeniami. Zainstalowano nową osłonę wału środkowego.
Realistycznie wykonana karoseria jest stabilna dzięki bezklipsowemu systemowi, który można łatwo odłączyć, a klipsy nie zakłócają wyglądu modelu. Karoserie są wykonane w odważnych kolorach i zawierają skrzydło o wysokim docisku.
Amortyzatory olejowe w połączeniu z niezależnym zawieszeniem doskonale amortyzują nierówności i gwarantują właściwości jezdne jak w prawdziwych samochodach.
Opony z bieżnikiem dBoots 2-HO są przeznaczone do szerokiej gamy nawierzchni i zapewniają doskonałą przyczepność w każdych warunkach. Otwory wentylacyjne umożliwiają przepływ powietrza do wnętrza i na zewnątrz opony, poprawiając przyczepność i umożliwiając wyschnięcie opony. Opony są zamontowane na solidnych nylonowych felgach z piankowymi wkładkami poprawiającymi przyczepność i sterowność.
Cyfrowe serwo o wysokim momencie obrotowym 9 kg.cm przy napięciu 6 V posiada metalowe przekładnie i jest wodoodporne*.
Silnik 665 14T jest szybszy, wydajniejszy i o 11% większy niż standardowy silnik o rozmiarze 550.
Jednostka zawiera kombinowany regulator 40A z odbiornikiem z protokołem transmisji SLT. Możliwość zasilania 2S LiPo lub 7-ogniwowym akumulatorem NiMH. Prosta konfiguracja za pomocą zworki. Port dla opcjonalnego odbiornika zewnętrznego. Złącze zasilające IC3.
2-kanałowy nadajnik Spektrum SLT2 ma idealny rozmiar dla wszystkich kierowców. Pomaga nauczyć się bezpiecznie sterować modelem, ograniczając jego maksymalną prędkość do 50% lub 75%, dopóki nie będziesz gotowy na pełną moc. W zestawie znajdują się 4 baterie AA do nadajnika.
Do uruchomienia modelu należy dokupić akumulator i ładowarkę.
Model może być zasilany jednym akumulatorem 2S LiPo (7,4 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smartobecnie stanowią najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Akumulatory G2 mają ponadto do 3 razy szybsze automatyczne przechodzenie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować wyłącznie za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.
Ładowarki Spektrum Smart mogą ładować zarówno akumulatory Smart i Smart G2, jak i akumulatory konwencjonalne. Wcześniej sprzedawane ładowarki Smart po aktualizacji również obsługują Smart G2.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
3 289,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 819,99 zł
2 869,99 zł
2 489,99 zł
2 489,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 749,99 zł
1 239,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 849,99 zł
2 249,99 zł
4 999,99 zł
4 999,99 zł
3 999,99 zł
2 199,99 zł
2 199,99 zł
2 099,99 zł
3 399,99 zł
2 539,99 zł
2 539,99 zł
3 899,99 zł
3 899,99 zł
3 899,99 zł
3 799,99 zł