Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR srebrny

ARA7615V2T2

Nowy produkt

Model RC auta Arrma Infraction w wykonaniu Street Bash do jazdy po żwirze, trawie i twardych powierzchniach, z szybkością aż 120km/h. Model jest łatwy w sterowaniu dzięki stabilizacji elektronicznej AVC. Prosta obsługa. Elektronika Spektrum SMART. Specjalny hamulec ręczny dla driftowania.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

3 659,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 5000g
Typ Szosowe
Długość 695mm
Szerokość 308mm
Wysokość 200mm
Skala 1:7
Rozstaw 406mm
Prześwit podwozia 15mm
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy BLX4074
Koła dBoots® Hoons™
Podwozie Aluminiowe 3mm 6061-T6 anodowane
Szybkość do 128 km/h
Komora akumulatora 2 komory 180 x 55 x 70mm
Czas jazdy 25 do 30 minut z 2x LiPol 11,1V 5000mAh
Olej w amortyzatorach 2000cSt
Olej w dyferencjałach 10k/100k/10kcSt
Twardość sprężyn 4.7N/mm

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera złożony model RC auta Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR z pomalowaną karoserią i z komponentami: silnik trójfazowy Spektrum™ Firma 4074 2050obr/V, regulator Spektrum™ Firma™ 150A Smart BL 3S-6S, serwo kierunku Arrma ADS-15M V2 15kg, serwo hamulca ręcznego S650, Spektrum odbiornik SR6110AT DSMR 6CH AVC z telemetrią. Nadajnik DX3™ 2,4 GHz. Narzędzia - klucz krzyżowy, imbus 1.5mm, 2.0mm, 2.5mm, 3.0mm, 5.0mm.

Charakterystyka:

Arrma Infraction w skali 1:7, jest mocnym modelem RC, który pojedzie z prędkością aż 120km/h. Model z napędem na wszystkie koła 4x4, nadaje się zwłaszcza na twarde powierzchnie jak asfalt czy beton. Poradzi sobie również z nawierzchnią żwirową, niską trawą i lekkim płaskim terenem. Model posiada zdalnie sterowany hamulec ręczny, który hamuje tylną oś. Umożliwi to łatwe driftowanie modelem. Zaawansowana aerodynamika przedniego zderzaka, tylnego dyfuzora i spojlera stwarza docisk, który polepsza zwrotność modelu. Opony dBoots® Hoons™ z wysoką przyczepnością są naklejone na realistycznych 5-cio ramiennych felgach.

Bazą jest podwozie, które tworzy 3mm anodowana duralowa (6061-T6) płyta ze wzmocnieniem środkowym dla zwiększenia wytrzymałości i sztywności. Bardzo wydajny napęd 4X4 jest wyposażony w wytrzymałe stalowe wały napędowe oraz metalowe dyferencjały. Przesuwna listwa łoża silnika umożliwia szybki i łatwy dostęp do silnika. Duże zderzaki, olejowe amortyzatory na anodowanych na czarno przednich i tylnych wieżach utrzymują opony dBoots® Hoons pewnie osadzone na torze. Gotowa karoseria z nowym matowym efektem, doskonałym designem, wzmocnieniem i tylnym regulowanym skrzydłem.

Model RC auta Infraction 6S BLX napędza trójfazowy silnik Spektrum® Firma™ 4074 2050Kv, wodoodporny* regulator Spektrum® Firma™ 150A, serwo kierunku ADS-15M oraz serwo hamulca ręcznego S650. Aparatura RC Spektrum™ DX3 jest wyposażona w funkcję AVC® Active Vehicle Control™ (elektroniczna stabilizacja), która będzie potrzebna podczas szybkiej jazdy, w ostrych zakrętach lub przy skokach bez tego, aby była potrzeba zdejmowania gazu. Do uruchomienia należy uzupełnić dwa pakiety akumulatorów napędowych 2S lub 3S LiPol z konektorem IC5™ lub EC5™, odpowiednią ładowarkę oraz 4 baterie typu AA do nadajnika.

Podwozie ze wzmocnieniem centralnym

Szkielet modelu tworzy duralowa płyta (6061-T6) płynnie przechodząca do przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora. Rozmieszczenie komponentów gwarantuje doskonałe rozmieszczenie masy i niski środek ciężkości. Maksymalna odporność i kompaktowość podwozia umożliwia centralne wzmocnienie pomiędzy wieżami amortyzatorów.

Nowy design karoserii

Dwa nowe świeże kolory karoserii z matowym efektem i naklejkami w stylu REST MOD. Jeśli dojdzie do tego, że auto przewróci się do góry kołami, karoseria ma elementy ochronne przed uszkodzeniem, które powinny chronić przed większymi uszkodzeniami. Na dachu znajdują się plastykowe elementy, a za kabiną znajdują się plastikowe wzmocnienia, które tworzą wsparcie karoserii.

Wyreguluj tylny docisk

Auto, które jeździ w dużą prędkością, musi mieć zainstalowane dodatkowe elementy aerodynamiczne na karoserii. Podstawowym jest skrzydło dociskowe tylnej osi, które można wyregulować według potrzeby.

Aerodynamika

Cały przedni zderzak jest rozwiązany z odniesieniu do efektywnego działania aerodynamicznego karoserii jako optymalny element dociskający, który zapewni styk z podłożem i dobrą przyczepność opony na drodze. Aerodynamicznie kształtowana jest również tylna część podwozia, tworząca dyfuzor z efektywną siłą docisku.

Agresywny wygląd dBoots HOONS

Opony dBoots® HOONS 100mm są przeznaczone do ekstremalnej jazdy po drodze i w terenie, zamontowane są na 5-ramiennych felgach o średnicy 83mm. Piasta 17 mm.

Hamulec ręczny

Specjalnością tego modelu jest hamulec ręczny, który steruje się z nadajnika. Moduł hamulca ręcznego zawiera serwo S650 oraz hamulec tarczowy, który hamuje tylna oś tak, jak w prawdziwym aucie. Można w ten sposób nauczy się pokonywania zakrętów w poślizgu jak prawdziwy zawodowiec.

Duże aluminiowe amortyzatory olejowe

Amortyzatory odgrywają kluczową rolę we właściwościach jezdnych auta, z tego powodu na nich nie oszczędzano. Konstrukcja jest specjalnie dostrojona do optymalnych własności jezdnych, aluminiowy korpus, wysokiej jakości stalowe sprężyny oraz regulowana sztywność amortyzacji.

Wspornik antywibracyjny

Aby przy wysokich obrotach środkowego wału napędowego nie dochodziło do wibracji, jest podparty wspornikiem z łożyskami. Nie tylko chodzi o tłumienie wibracji, ale również do zwiększenia żywotności systemu napędowego.

Sztywność, wytrzymałość

Elementy wytrzymałościowe modelu zostały starannie opracowane, takie jak półosie napędowe, wahacze itp.

Kulowe czopy zwrotnic

Zwrotnice są ułożone na dużych kulowych czopach, w których luzy ustawia się za pomocą pierścieni dystansowych. Aby nie doszło do wniknięcia prochu, na pierścieniach zastosowano o-ring. Dźwignia sterowania jest aluminiowa, czop kulowy dzięki specjalnej główce nie może wyskoczyć z kulki.

Radiator silnika i regulatora

Wydajny silnik i regulator mają do chłodzenia zastosowany masywny użebrowany radiator, uzupełniony o aktywny wentylator. Elementy mocy utrzymują w ten sposób dobrą temperaturę pracy.

Wodoodporne serwo z metalową przekładnią

Serwo kierunku ADS-15M z momentem 15kg.cm przy 7,4V jest bardzo mocnym serwem kierunku w wykonaniu wodoodpornym* z metalową przekładnią. Ma standardowe rozmiary 41x20x38mm.

Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S

Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.

  • Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Wydajny silnik
  • Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
  • Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
  • Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR

Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.

  • Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
  • Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
  • Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
  • Trymer kanału gazu i kierunku
  • Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
  • Lekki i ergonomiczny
  • Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Odbiornik SR6110AT

6-kanałowy odbiornik RC Spektrum SR6110AT z modulacją DSM2/DSMR. Ma wyśmienity zasięg i odpowiedź, zwłaszcza w miejscach, gdzie znajduje się więcej systemów pracujących w paśmie 2,4GHz. Odbiornik jest wyposażony w patentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) oraz pełny zasięgiem telemetrii. Odbiornik współpracuje z technologią Spektrum Smart. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed wniknięciem wilgoci czy brudu.*

Technologia Spektrum SMART

Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.

Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.

Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):

  • Uzupełnieniem modułu BT do nadajnika DX3 z zestawu, który umożliwia połączenie modelu z przejrzystą aplikacją graficzną Spektrum Dashboard w telefonie, czy tablecie.
  • Zastosowaniem uniwersalnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem, np. DX5C.
Technologia AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście czułość sterowania może być zmieniana wraz z możliwością jego wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.

Nowe konektory IC5

Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 5mm.

Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC5.

Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzeba uzupełnić 4x AA baterie do nadajnika, akumulatory napędowe oraz adekwatną ładowarkę.

Zalecane akumulatory

Ponieważ model jest wyposażony w dwie przegrody dla akumulatora po bokach, z powodu wyważenia modelu najlepiej zastosować dwa identyczne akumulatory 2S lub 3S LiPol (7.4V, 11.1V).

  • Dla zwykłej jazdy akumulatory LiPol Spektrum 7.4V 5000mAh z technologią Smart.
  • Dla maksymalnej możliwej prędkości akumulatory LiPol Spektrum 11.1V 5000mAh z technologią Smart.
  • Dla maksymalnej możliwej prędkości z dłuższym czasem jazdy akumulatory LiPol Black Magic 11.1V 6500mAh.

Model można również użytkować na jednym pakiecie LiPol z 4 lub 6-ma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście Y kabla należy zewrzeć zworką IC5, która znajduje się w zestawie. To rozwiązanie jest mniej wymagające na właściwe naładowanie akumulatorów, ale z drugiej strony nie jest właściwie rozłożony środek ciężkości.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.

Zalecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W.

Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: