Arrma Notorious 6S V6 Blx 1:8 4Wd Rtr Niebieski

ARA8611V6T2

Nowy produkt

Model RC Arrma Notorious 6S BLX 1:8 4WD z krótkim rozstawem osi do wyczynów kaskaderskich, posiada bezszczotkowy silnik, dla prędkości do 96 km/h! Regulator Spektrum z obsługą telemetrii i funkcjami Smart. Aluminiowe podwozie i inne części EXB dla maksymalnej trwałości. Nadajnik Spektrum SLT3.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

3 259,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 5880g
Typ Monster Truck
Długość 540mm
Szerokość 458mm
Wysokość 246mm
Skala 1:8
Rozstaw 321mm
Prześwit podwozia 47mm
Napęd 4WD
Silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050 KV
Koła ø97 mm, opona ø172 mm dBoots BACKFLIP, piasta 17mm
Podwozie Metalowe (Aluminium)
Prędkość do 96km/h
Komora akumulatora 158 x 48 x 70mm
Olej w amortyzatorach 1300 cst
Olej w dyferencjałach 80k/100k/80k cst (P/S/T)
Czas jazdy (przybliżony) 25 do 30 minut z LiPol 14,8V 5000mAh

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W opakowaniu znajduje się gotowy, w pełni zmontowany model samochodu RC Arrma Notorious 6S BLX z zainstalowanymi komponentami regulator trójfazowy Firma™ 150A V2 Smart, Silnik Firma 4074 2050Kv, Odbiornik Spektrum SR315 DSMR, Serwo Spektrum S665 18kg MG. W zestawie znajduje się również nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Akcesoria: klucz krzyżakowy duży (7/8/10/17 mm), klucz krzyżakowy mały (4/5/5,5/7 mm), klucz imbusowy 1,5, 2,0, 2,5 mm, 4x podkładki 13x16x0,2 mm, zworka zwarciowa IC5, 4x baterie AA do nadajnika. Instrukcja obsługi EN, DE, FR, IT.

Charakterystyka:

Nowa wersja V6 RC modelu Arrma Notorious 6S BLX w skali 1:8, przenosząca jego imponującą prędkość i moc na wyższy poziom oraz dodająca kluczowe ulepszenia w zakresie trwałości. Pozwala to na wykonywanie jeszcze lepszych i odważniejszych akrobacji, a krótki rozstaw osi sprawia, że model jest do tego idealny.Wysokowytrzymałe części EXB (Extreme Bash) są zainstalowane dla nieokiełznanej jazdy. Wyjątkowo mocny silnik bezszczotkowy umożliwia prędkość modelu do 96 km/h. Zainstalowana jest kompletna elektronika z nowym regulatorem Spektrum Firma V2, serwo z metalowymi zębatkami i odbiornikiem. Doskonałe właściwości jezdne na asfalcie i w terenie gwarantuje niezależne zawieszenie i dostrojony napęd 4x4 z mechanizmami różnicowymi. Nadwozie, o wyglądzie retro inspirowanym samolotami z II wojny światowej, jest bez klipsów, co zapewnia szybki i łatwy montaż i demontaż oraz czyste linie bez klipsów.

Podwozie, dyferencjały, przedni zderzak, płyty ślizgowe podwozia, a nawet mocowania skrzydeł zostały ulepszone i wzmocnione w celu zwiększenia sztywności.Nowe osłony boczne zapobiegają wnikaniu brudu, a dwuczęściowa rozpórka między wieżyczkami zwiększa sztywność podwozia i ułatwia konserwację. Zastosowana elektronika jest wodoodporna* i nie trzeba się martwić o jazdę w mokrych warunkach. Regulator V2 ma zmodyfikowane firmware dla jeszcze większej wydajności i szybszej reakcji. Cyfrowe serwo z metalowymi zębatkami zapewnia precyzyjne i niezawodne sterowanie.

Ponieważ napęd trójfazowy jest przystosowany do 4-6S LiPol, można zacząć od akumulatora 4S LiPol (sprzedawany oddzielnie), a w miarę doskonalenia umiejętności jazdy można podłączyć akumulator 6S LiPol (sprzedawany oddzielnie) i zwiększyć moc i prędkość do ekstremalnych 96km/h. Kolejną cechą jest możliwość ograniczenia przepustnicy na nadajniku do 75% lub 50%, dzięki czemu model jest odpowiedni dla mniej doświadczonych kierowców. Ten model potrafi wszystko - od szybkiej jazdy w terenie i po twardej nawierzchni, po niesamowite skoki, backflipy i nie tylko.

Elementy EXB (Extreme Bash)

Nowa wersja tego wyczynowego modelu zapewnia jeszcze większą wytrzymałość. Podwozie, płyty ślizgowe, dyferencjały czy mocowania skrzydeł i inne elementy EXB zwiększają wytrzymałość modelu.

Podwozie EXB

Notorious to idealny model do niesamowitych skoków i szalonej jazdy. Dzięki aluminiowej płycie podwozia 7075 T6 i podniesionym ściankom bocznym zapobiegającym wnikaniu brudu, model ten poradzi sobie z każdą przeszkodą, zarówno w skateparku, jak i na torze wyścigowym.

Bezspinkowa karoseria

Karoseria w stylu lat 50. jest inspirowana samolotami myśliwskimi z czasów II wojny światowej. Bezspinkowy system mocowania pozwala na łatwy montaż i demontaż. Czyste linie nie są również zakłócane przez spinki. Mocowanie skrzydła, które jest najbardziej wyeksponowane, również zostało przeprojektowane.

Ulepszone dyferencjały

Centralny mechanizm różnicowy 29 mm EXB o ograniczonym poślizgu wraz z mechanizmami różnicowymi osi poprawiają kontrolę na śliskich nawierzchniach. Wytrzymałe stalowe półosie napędowe są niezawodne nawet przy intensywnym użytkowaniu.

Olejowe amortyzatory

Model RC jest wyposażony w 16-milimetrowe aluminiowe amortyzatory olejowe, które pochłaniają nawet silne uderzenia, zachowując maksymalny kontakt z powierzchnią dla maksymalnej kontroli. Prześwit lub napięcie wstępne sprężyny można łatwo regulować za pomocą nakrętki.

Opony

Masywne, superagresywne opony dBoots BACKFLIP przyklejone do designerskich kół zapewniają wysoką przyczepność zarówno w terenie, jak i na twardych nawierzchniach.

Bezspinkowa karoseria
Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S665
  • Serwo SPEKTRUM® S665 z metalową przekładnią, wieloklin 25T
  • Moment obrotowy 20 kg.cm przy 7,4 V, szybkość 0.12s / 60°
  • O 11% wyższy moment
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A V2 SMART 3S-6S

Sterowanie modelem zapewnia najnowocześniejszy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A V2 SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie wykryć pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pośrednictwem protokołu SRXL2. Regulator pobiera informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z inteligentnego akumulatora. Prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość silnika są dostępne w czasie rzeczywistym.

Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym materiale zalewowym, który zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Regulator jest włączany i regulowany za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną.

Ulepszone oprogramowanie układowe V2 zapewnia ostrzejsze osiągi i pewniejsze wyczucie sterowania.

  • Regulator zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona termiczna, zabezpieczenie failsafe
  • Automatyczne odłączanie niskiego napięcia LiPol
  • Wytrzymała plastikowa obudowa, aluminiowy radiator z wentylatorem dla wysokiej wydajności
  • Regulowany BEC o wysokiej wydajności
  • Wysoce wytrzymałe złącza IC5™, kompatybilne ze złączami EC5™
Wydajny silnik
  • Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
  • Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
  • Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport

Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.

  • Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
  • Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
  • SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
  • Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
  • Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.

Własności modelu
  • Niezwykle szybki, mocny i wytrzymały model w skali 1:8
  • Krótki rozstaw osi do akrobacji i zabawnej jazdy
  • 3-kanałowy nadajnik Spektrum™ SLT3™ 2.4GHz
  • 3-kanałowy odbiornik Spektrum™ SR315 z podwójnym protokołem
  • Serwo cyfrowe Spektrum™ S665
  • Regulator Spektrum™ Firma™ 150A V2 Smart
  • Silnik bezszczotkowy Spektrum™ Firma™ 4074 2050 KV
  • Części EXB o wysokiej wytrzymałości
  • Podwozie z aluminium EXB 7075 T6
  • Podwyższone ściany boczne zapobiegające wnikaniu brudu
  • 29 mm odporne dyferencjały EXB
  • 16 mm aluminiowe amortyzatory olejowe
  • Czerwony anodowany dwuczęściowy wspornik środkowy
  • Ślizg dolny ze stali nierdzewnej
  • Tylne skrzydło z kołami Wheelie
  • Anodowane na czarno aluminiowe przednie i tylne wieże amortyzatorów
  • Stalowe półosie napędowe
  • Efektywny układ oszczędzania serwomechanizmów z wieloklinem 25T
  • Łatwo dostępne mocowanie silnika do szybkiego demontażu silnika
  • Opony dBoots® BACKFLIP o uniwersalnym bieżniku
  • Złącza IC5® (kompatybilne z EC5™)
Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.

Zalecane akumulatory

Najbardziej wygodne jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-cioma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zworką IC5, która znajduje się w zestawie auta RC.

Dalej model można użytkować na dwóch pakietach akumulatorów LiPol 7.4V lub 11.1V połączonych szeregowo. W tym przypadku oba akumulatory należy podłączyć do kabla Y. Minusem takiego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być całkowicie identyczne, tak samo naładowane. Dlatego najwygodniej stosować jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator.

  • Dla normalnej jazdy - Akumulator LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
  • Dla normalnej jazdy z dłuższym czasem - Akumulator LiPol Black Magic 14.8V 6500mAh. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
  • Dla maksymalnej możliwej szybkości zalecamy jeden akumulator Black Magic 22.2V 4200mAh
  • Dla maksymalnej możliwej szybkości dwa pakiety Spektrum 11.1V 5000mAh z technologią Smart.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

Zalecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Jeśli w modelu RC auta Arrma będzie stosowany nowoczesny akumulator Smart LiPol, to zalecamy stosowanie ładowarki:

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W.

Dodatkowo będzie potrzebna redukcja do ładowania IC5/IC3 (nr kat. SPMXCA507).

Uniwersalny nadajnik z wyświetlaczem

Do obsługi modelu polecamy jako tuning uniwersalny nadajnik Spektrum DX5C lub DX5 Rugged, który ma następujące zalety w stosunku do nadajnika dołączonego do zestawu:

  • Wyświetlacz umożliwiający wyświetlanie danych i wygodną konfigurację
  • Wyświetla pełną telemetrię SMART dostarczaną przez model (w zależności od typu modelu)
  • Precyzyjna mechanika sterowania, doskonała ergonomia
  • Możliwość ustawienia zaawansowanych funkcji, w tym expo
  • Parowanie wielu modeli z jednym nadajnikiem, pamięć indywidualnych ustawień
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: